کد خبر : 1695690 | 23 تیر 1399 ساعت 16:41 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت طلایی برای گلزاری از دست رفت؛

وینگری که می‌خواهد آقای گل شود!

ستاره مس رفسنجان در حالی که می‌توانست در برابر تیم پایین جدولی ملوان، تیمش را پیش بیندازد و خود را در جدول گلزنان به کفش طلا نزدیک‌تر کند، فرصت عالی گلزنی را از دست داد تا شکست تلخی برای صدرنشنین جدول در انزلی رقم بخورد.

وینگری که می‌خواهد آقای گل شود!

به گزارش "ورزش سه" یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و نهم لیگ دسته اول شب گذشته در انزلی دنبال شد؛ جایی که اکبر میثاقیان برای حفظ روند شکست ناپذیری‌اش در راه نجات ملوان از سقوط به لیگ دسته دوم تیمش را راهی میدان کرده بود و شاگردان ربیعی هم برای تداوم صدرنشینی و نزدیک‌تر شدن به صعود به لیگ برتر در میدان حاضر شده بودند؛ رفسنجانی‌ها فرصت عالی برای گلزنی پیدا کردند اما ضربه پنالتی آ‌نها توسط حمید گلزاری از دست رفت تا بهترین بخت برای پیش افتادن از میزبان این‌چنین هدر برود.

 

در نیمه دوم هم که مسی‌ها 9 نفره شدند و در دقایق واپسین شاگردان میثاقیان با گلزنی محرمی نژاد توانستند برابر صدرنشین لیگ یک، به برتری برسند و امیدوارتر از همیشه به بقا باشند و روند شکست ناپذیری میثاقیان در تیم جدیدش ادامه دار باشد؛ نکته جالب در این مسابقه اما به همان فرصت طلایی باز می‌گردد که گلزاری از روی نقطه پنالتی از دست داد. چرا که فارغ از فرصت عالی کسب پیروزی برای مس، گلزنی می‌توانست برای گلزاری در جدول رقابت آقای گل‌های لیگ دسته اول بسیار حائز اهمیت باشد.

 

گلزاری که تا به اینجای فصل 11 گل زده، تنها دو گل با حمید کاظمی 13 گله فاصله دارد و می‌توانست با گلزنی برابر ملوان، یک گام دیگر نیز به کاظمی نزدیک شود که این فرصت از دست رفت؛ ستاره 28 ساله مس رفسنجان که پست تخصصی‌اش وینگر است و سابقه حضور در تیم‌های گل گهر، بادران و فولاد خوزستان را هم در کارنامه دارد امیدوار است بتواند در 5 دیدار پیش‌روی و باقیمانده از رقابت های فصل جاری، هم درخشش خود برای صعود مس رفسنجان به لیگ برتر را تکمیل کند و نخستین صعود تاریخ مسی‌ها به لیگ را رقم بزند و هم برای اولین بار بتواند عنوان آقای گلی لیگ دسته اول را به دست آورد؟ عنوانی که به دست آوردن آن در حضور بازیکنانی چون حمید کاظمی و علی خدادادی بسیار سخت و دشوار به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها