کد خبر : 1695692 | 23 تیر 1399 ساعت 17:05 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت لیورپول

کلوپ: بازی متفاوتی با آرسنال خواهیم داشت

از دست رفتن دو امتیاز در بازی خانگی مقابل برنلی به مذاق یورگن کلوپ خوش نیامده است. کلوپ انتظار نمایشی متفاوت در زمین آرسنال را دارد.

کلوپ: بازی متفاوتی با آرسنال خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دو هفته پیش بود که عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را کسب کرد. پس از شکست سیتی در زمین چلسی، به خاطر فاصله امتیازی زیاد لیورپول و به فاصله هفت بازی تا پایان فصل، قهرمانی قرمزها مسجل شد.

لیورپول که از آن پس چشم به رکوردشکنی ها داشت، دو روز پیش در زمین خود برابر برنلی با تساوی 1-1 متوقف شد تا روند بردهای خانگی اش پاره شود. قرمزها تیم کاملا برتر زمین بودند ولی گلر برنلی با نمایش درخشان خود مانع گلزنی مهاجمان لیورپول شد.

اندی رابرتسون گل اول بازی را برای لیورپول به ثمر رساند ولی خوان رودریگز در ادامه کار را به تساوی کشاند. بازی بعدی لیورپول دو روز دیگر و برابر آرسنال در ورزشگاه امیریتس خواهد بود.

 

 

1510949

 

 

یورگن کلوپ در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:« این اولین بار در دوران مربیگری من نیست که دروازه بان یک تیم مانع پیروزی تیمم می شود. نمایش گلر برنلی فوق العاده درخشان بود اما در یکی دو مورد که نیک پاپ توانست سیوهای خوبی داشته باشد، شاید می توانستیم ضربات بهتری روانه دروزاه کنیم هرچند که دو سه واکنش او استثنایی بودند. بازی بسیار خوبی بود. یک بازی فوق العاده در برخی مقاطع، همانطور که انتظارش را از تیم داشتم ولی در پایان ما در را برای حریف باز گذاشتیم و این اتفاق نباید رخ می داد.»

 

کلوپ ادامه داد:« وقتی راهی برای ضربه زدن به حریف پیدا می شود، باید به آن تکیه کنید و از همان طریق سعی در باز کردن دروازه داشته باشید. ما راه های نفوذ خوبی پیدا کردیم ولی در نهایت به جز یک بار دیگر نتوانستیم از شانس های گلزنی مان استفاده کنیم و از بخت بد، به حریف اجازه گلزنی هم دادیم. این خصوصیت بارز برنلی است که از تک موقعیت هایش می تواند به خوبی استفاده کند.

حالا باید به بازی با آرسنال فکر کنیم و خوشحالم که یک روز بیشتر فرصت استراحت داریم. آرسنال دربی را به تاتنهام باخته ولی این یک بازی متفاوت خواهد بود. در یک هفته اخیر، سه بازی انجام داده ایم و جای خوشحالی دارد که این بار یک روز فرصت استراحت بیشتری برای ریکاوری داریم. قطعا دیدار جذابی برابر آرسنال خواهیم داشت.»

 

 

1508238

 

دیدگاه‌ها