کد خبر : 1695693 | 23 تیر 1399 ساعت 17:18 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

فداکاری بزرگ اف سی زوریخ

تیم اول در قرنطینه؛ حضور با تیم دوم مقابل بازل!

اف سی زوریخ اعلام کرد که با وجود قرنطینه بودن تیم اول باشگاه، به خاطر منافع لیگ فوتبال سوئیس با تیم دومش در برابر بازل حاضر خواهد شد.

تیم اول در قرنطینه؛ حضور با تیم دوم مقابل بازل!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اف سی زوریخ سوئیس امروز اعلام کرد که در بازی فردا مقابل بازل که در زمین حریف برگزار خواهد شد، به میدان خواهد رفت. این اتفاق در حالی رخ می دهد که تمامی بازیکنان تیم اول و همچنین کادر فنی این روزها در قرنطینه هستند اما برای ممانعت از به هم خوردن تقویم فشرده بازی ها و لغو بازی، با تیم دوم خود در میدان حاضر خواهد شد. هدایت تیم نیز بر عهده مارینکو جوردندیچ مربی تیم زیر 21 ساله های خواهد بود.

همچنین بازی 5 روز دیگر خانگی برابر تیم دوم جدول یانگ بویز نیز طبق برنامه برگزار خواهد شد.

 

 

1510950

 

 

آنچیلو کانپا مدیر باشگاه زوریخ در این رابطه گفت:« در شرایط بسیار دشواری به سر می بریم و به خصوص یکی از مشکلات این است که برخی بازیکنان تیم اول در زوریخ حضور ندارند و بنابراین مسئولیت شان بر عهده ما نخواهد بود. البته که همه در قبال این شرایط مسئول هستیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در دو بازی بعدی برابر بازل و یانگ بویز به خاطر منافع فوتبال سوئیس با تیم دوم به میدان برویم.

با این کار کمک خواهیم کرد تا لیگ در زمان مقرر شده به اتمام برسد و این به سود همه باشگاه ها خواهد بود. هرچند که تیم دوم ما تیمی جوان است و تجربه زیادی در سطح اول فوتبال ندارد. آنها هفته گذشته دو بازی دوستانه انجام داده اند.»

 

لازم به ذکر است که اف سی زوریخ به فاصله 5 بازی تا پایان فصل در رده ششم جدول قرار دارد.

 

 

1510951

دیدگاه‌ها