کد خبر : 1695701 | 23 تیر 1399 ساعت 18:05 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

موضع رسمی بارسلونا در مورد جذب لائوتارو مارتینز

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا مدعی شد هنوز هم احتمال خرید لائوتارو مارتینز وجود دارد.

موضع رسمی بارسلونا در مورد جذب لائوتارو مارتینز

به گزارش "ورذزش سه"، در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال ستاره آرژانتینی و گلزن اینتر به نوکمپ مطرح شده است. اما هفته گذشته بند آزادسازی قرارداد لائوتارو منقضی شد و به همین دلیل به نظر می رسد دیگر امکان رفتن او به بارسلونا حداقل در تابستان امسال وجود ندارد. اما حالا جوزپ ماریا بارتومئو فاش کرد که بارسلونا هنوز در حال تحلیل یک اقدام احتمالی برای خرید لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله اینتر است.

 

1504823

 

جوزپ بارتومئو گفت: "شرایط بازار بعدی خاص خواهد بود و اوضاع مالی باشگاه های بزرگ از نظر اقتصادی محدود می باشد، اما بارسا همیشه قهرمان اصلی بازار است. در مورد لائوتارو باید بگویم که مذاکرات در حال حاضر متوقف شده است، ما چند هفته قبل با اینتر صحبت کردیم. اما حالا ما در مرحله تحلیل شرایط هستیم.

 

آینده لیونل مسی در نیوکمپ؟ ما با مسی صحبت می کنیم، صحبت کرده ایم و دوباره صحبت خواهیم کرد. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. سال های زیادی از فوتبال مسی مانده و او از نظر فرم در شرایط بسیار خوبی است. من شک ندارم که مسی به کارش در بارسا ادامه خواهد داد، آینده او پس از فوتبال هم در این باشگاه رقم خواهد خورد."

دیدگاه‌ها