کد خبر : 1695717 | 23 تیر 1399 ساعت 19:23 | 50.1K بازدید | 1 دیدگاه

شاهرودی: با هامبورگ تمام کرده بودم؛

گفتگو با بدشانس‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران !

رضا شاهرودی می گوید حمید استیلی مقصر از دست رفتن جام جهانی 1998 برای او نبوده است.

گفتگو با بدشانس‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران !

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته کریم باقری، خداداد عزیزی و علیرضا منصوریان در فضایی صمیمانه در مورد تیم ملی و به خصوص جام جهانی 1998 و اتفاقات آن صحبت کردند و در بخشی از این گفتگو صحبت از رضا شاهرودی وینگر و مدافع چپ سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نیز به میان آمد؛ بازیکنی که جام ملت های آسیای 1996 و جام جهانی 1998 را به شکلی عجیب از دست داد.
خداداد با یاد کردن از شاهرودی او را بدشانس ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران دانست که دو تورنمنت مهم را خیلی راحت و با بدشانسی محض از دست داده است و با خنده ادامه داد که هر وقت برای شاهرودی اتفاقی می افتاد، مهرداد میناوند بالای سر او استاده بود تا جایش را بگیرد.

 

همین موضوع بهانه‌ای شد تا با رضا شاهرودی تماس بگیریم و حال او را جویا شویم. شاهرودی با تمجید از هم‌تیمی های سابقش در مورد این بدشانسی‌ها اینطور توضیح داد:« متاسفانه جام ملت های  1996 را به خاطر دیر رفتن سر تمرین از دست دادم و آقای مایلی کهن من را خط زد و در جام جهانی 98 هم یک روز قبل از بازی با یوگسلاوی برای سر زدن بلند شدم که روی مچ پایم فرود آمدم و مچم پیچ خورد.»
او سپس درباره اینکه آیا حمید استیلی در این مصدومیت مقصر بوده، عنوان کرد:« نه اینطور نبود. بعد از اینکه من روی مچ پایم فرود آمدم، استیلی هم روی پای من آمد ولی قبل از اینکه استیلی روی پای من بیفتد، مچم پیچ خورده بود.»  

 

او سپس در این مورد که بازی در این د تورنمنت می توانست آینده فوتبالی او را تحت تاثیر قرار بدهد، عنوان کرد:« آقای عابدینی شاهد است که من با هامبورگ تمام کرده بودم. مسئولان هامبورگ هم گفته بودند باید ببینیم بین 11 نفر وارد زمین می شود یا نه که من مصدوم شدم.»

 

او در مورد حرف های باقری، منصوریان و عزیزی عنوان کرد:« من لایو را ندیدم ولی ما در کنار هم خیلی روزهای خوبی را داشتیم. کنار هم خیلی بازی کردیم و خاطرات خوبی به جا گذاشتیم. دعی هواداران همیشه کنار تیم بود. همیشه 100 هزار نفر به استادیوم می آمدند و به ما دلخوشی می دادند.»

 

دیدگاه‌ها