کد خبر : 1695719 | 23 تیر 1399 ساعت 19:32 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب؛ اجازه خروج به داماش داده نمی‌شد!

در شرایطی که تنها چند ساعت به دیدار حساس داماش گیلان و فجرسپاسی باقیمانده بود، اجازه خروج از هتل محل اسکان این تیم به دلیل عدم تسویه حساب داده نمی‌شد!

اتفاق عجیب؛ اجازه خروج به داماش داده نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی داماش گیلان در روزهای پایانی لیگ به اوج خود رسیده و آنها در روز میزبانی خود از فجرسپاسی در آستانه یک چالش بزرگ قرار داشتند.

 

داماش گیلان که در این فصل با خرید امتیاز کارون اروند در نهایت به لیگ آزادگان صعود کرد تا رویای خود بعد از صعود به فینال جام حذفی را دنبال کند، این روزها و در هفته‌های پایانی لیگ به بالاترین حد از مشکلات مالی رسیده است و برای تسویه محل اسکان خود نیز با دردسر مواجه شده بود.

کاروان داماش که خود را برای دیدار حساس امشب برابر فجرسپاسی در استادیوم سردار جنگل مهیا می‌کنند، شب گذشته را در هتل اسکان یافتند و اردوی خود را برگزار کردند. اما زمانی که قصد داشتند برای حضور در استادیوم هتل را ترک کنند با ممانعت مدیران این محل به دلیل پرداخت پرداخت مواجه شدند. گویا مدیران داماش اقدامی برای تسویه حساب با هتل نکرده بودند تا این تیم دردسر بزرگی بیفتد.

 

در نهایت با رایزنی و درخواست مازیار ربیعی فر، سرمربی داماش گیلان که از ابتدای فصل به عنوان مدیرفنی نیز در این تیم فعالیت می‌کرد و طی هفته‌های گذشته علیرغم مشکلات مالی و شرایط سختی که تیم دنبال می‌کرده در تلاش بوده سهمیه این تیم محبوب را در لیگ آزادگان حفظ کند، تعهد داده می‌شود مبلغ اسکان داماش فردا به حساب هتل واریز شود.

 

دیدگاه‌ها