کد خبر : 1695726 | 23 تیر 1399 ساعت 19:57 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ- تیم ملی آلمان؛ نه فعلا به این زودی ها!

ممکن است یورگن کلوپ در سال 2024 هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گیرد.

کلوپ- تیم ملی آلمان؛ نه فعلا به این زودی ها!


به گزارش "ورزش سه"، همیشه در سال های اخیر اخباری در مورد احتمال حضور یورگن کلوپ روی نیمکت تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ مطرح شده است. امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد، اما ممکن است یورگن کلوپ در سال 2024 با فدراسیون فوتبال آلمان به توافق برسد.

 

1510980

 

سرمربی فعلی لیورپول تا سال 2024 با این تیم قرارداد دارد و او اخیرا اعلام کرد قصد دارد که تا پایان قرارداد فعلی اش در این تیم باقی بماند. البته مرسی سایدی ها قصد دارند کلوپ را برای تمدید قرارداد و یک توافق بلند مدت جدید متقاعد کنند، اما گزینه احتمالی فعلی این سرمربی آلمانی، بازگشت به کشورش است.

 

هنوز عمر زیادی در دوران مربیگری یورگن کلوپ باقی مانده و او قصد ندارد به زودی پروژه فعلی و جذاب لیورپول را رها کند. این سرمربی در سال های اخیر عملکرد خیره کننده ای در آنفیلد داشته و مرسی سایدی ها امسال بالاخره و بعد از سه دهه با یورگن کلوپ وفق به فتح لیگ برتر شدند. همچنین آنها در این سالها دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا و یک بار نیز لیگ اروپا راه یافته اند که حاصلش پیروزی در سال 2018 برابر تاتنهام و کسب عنوان قهرمانی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی در فوتبال جهان بود.

دیدگاه‌ها