کد خبر : 1695731 | 23 تیر 1399 ساعت 20:49 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

نظر عجیب مدافع لیورپول: مقابل سیتی بد بازی نکردیم

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول معتقد است که این تیم با وجود شکست سنگین مقابل منچسترسیتی هرگز بد بازی نکرده است.

نظر عجیب مدافع لیورپول: مقابل سیتی بد بازی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، شروع طوفانی لیورپول در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شد که این تیم در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را بعد از سی سال در این مسابقات قطعی کند.

 

با این وجود به نظر می‌رسد که شاگردان یورگن کلوپ بعد از قطعی شدن قهرمانی تا حدود زیادی انگیزه‌های خود را از دست داده‌اند چرا که در بازی‌های گذشته هیچ نشانی از لیورپول ابتدای فصل قابل مشاهده نیست؛ موضوعی که مدافع اسکاتلندی این تیم تا حدودی با آن موافق است.

 

 

1508028

 

 

اندی رابرتسون در این باره گفت: " ماه در فصل جاری عملکرد بی رحمی را در خط حمله خودمان به نمایش گذاشته ایم و حتی در دیدارهایی که از حریف عقب افتادیم، سریعا نتیجه را به عنوان مثال با چهار گل جبران می کردیم. اتفاقی که باعث شد ما نسبت به سایر تیم ها نتیجه بهتری کسب کنیم. شاید در چند بازی گذشته این اتفاق خیلی رخ نداده که اصلاً برای مان جالب نیست.

 

اگرچه مقابل منچسترسیتی با شکست سنگینی روبرو شدیم اما اصلاً در برابر آن ها بد بازی نکردیم. ما با انگیزه پیروز شدن در همه مسابقات به میدان می رویم و این تصور را داریم که هنوز به مقام قهرمانی نرسیده ایم. با این حال در برخی موارد نیز شانس با ما همراه نیست.

 

دیدگاه‌ها