کد خبر : 1695732 | 23 تیر 1399 ساعت 20:56 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

منتظر تیکی‌تاکای سابق هستیم؛

رجب‌زاده: توقع داریم شرایط ذوب‌آهن بهتر باشد

کاپیتان سابق سبزپوشان اصفهانی می گوید هواداران ذوب آهن باید در همین برهه های سخت از تیم حمایت کنند.

رجب‌زاده: توقع داریم شرایط ذوب‌آهن بهتر باشد

مهدی رجب زاده بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب اهن در گفتگو با "ورزش سه" درباره شرایط این روزهای سبزپوشان اصفهانی بیان کرد: خب ما همه توقع داریم که شرایط ذوب آهن بهتر باشد؛ چون در 5 ، 6 ساله اخیر موقعیت خوبی داشته است. با این حال با توجه به تغییراتی که در تیم ایجاد شده و مربیانی که تغییر کرده اند، شرایط با برد شاهین بهتر شد. خدا را شکر با این برد خطر سقوط رفع شده و از این به بعد هر چقدر امتیاز بگیرند، می توانند شرایط خودشان را در جدول رده بندی ارتقا دهند. دیگر همه چیز باید برای سال بعد باشد و تیم خوبی برای سال بعد بسته شود.

 

رجب زاده در مورد افزایش 20 میلیاردی بودجه ذوب آهن عنوان کرد: وقتی بودجه زیاد می شود، شرایط بهتر می شود. مهم ترین عامل در موفقیت بودجه است. وقتی شما بودجه بیشتری دارید، سرمایه گذاری و برنامه ریزی بهتر می شود و می توانید بازیکنان بهتری جذب کنید و مسائل بسیاری در یک باشگاه به بودجه مرتبط می شود.
از رجب زاده پرسیدیم دلش برای فوتبال تنگ شده یا خیر که او بیان کرد: دلمان که تنگ شده ولی کاری نمی شود کرد. فعلا کنار هستیم ولی اگر شرایط اوکی باشد امسال از یک جایی شروع می کنم. باید ببینیم کسی به ما اعتماد می کند یا نه.

 

او در پایان اینطور حرف هایش را درباره ذوب آهن خاتمه داد: من همیشه در صحبت هایم گفته ام که هواداران باید از تیم حمایت کنند، به خصوص در این شرایط که تیم حال زیاد خوبی ندارد. اگر هم انتقادی دارند، باید انتقاد سازنده باشد. همه ما منتظریم ذوب‌آهن را در بازی های آسیایی ببینیم و در لیگ هم به دنبال کسب سهمیه و گرفتن قهرمانی باشد.
او سپس با تشکر از یزدی زاده مدیر شرکت ذوب آهن که بودجه باشگاه را 20 میلیارد تومان افزایش داده، حرف هایش را پایان داد: جا دارد از آقای یزدی زاده تشکر کنیم. مجمع تصمیم گرفته و در راس همه آقای یزدی زاده. این افزایش بودجه می تواند یک استارت و نقطه مثبت باشد تا سال بعد تیم با تدارک بهتری وارد مسابقات شود. منتظریم ذوب آهن به تیکی تاکای سابقش برگردد.

دیدگاه‌ها