کد خبر : 1695736 | 23 تیر 1399 ساعت 20:55 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: نگران شرایط گریزمان در بارسلونا نیستم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه اذعان داشت نسبت به شرایط آنتوان گریزمان در بارسلونا نگران نیست.

دشان: نگران شرایط گریزمان در بارسلونا نیستم


به گزارش "ورزش سه"، شرایط در اولین فصل حضور آنتوان گریزمان در رختکن بارسلونا چندان خوب پیش نرفته و اخباری در مورد عدم رابطه خوب او با دیگر ستاره ها متشر شده است. حالا نیز گریزمان ادامه این فصل لالیگا را به علت مصدومیت از دست داده، اما دیدیه دشان معتقد است فصل اول همیشه برای بازیکنان دشوار است و او دلیلی برای ابراز نگرانی در مورد ستاره ثابت تیمش نمی بیند.

 

دیدیه دشان گفت: "من از شرایط داخلی باشگاه بارسلونا اطلاعی ندارم، اما کوچک ترین تردیدی نیز به توانایی های گریزمان یا آنچه او می تواند برای دیگر بازیکنان به ارمغان بیاورد ندارم و به همین دلیل این روند باعث نگرانی من نمی شود.

 

1508145

 

گریزمان نیز مانند همه بازیکنان روزهای بدی را در فوتبالش سپری کرده، اما شکی در مورد کیفیت فوتبال او و قدرت ذهنی این بازیکن وجود ندارد. این اولین فصل حضور گریزمان در ترکیب بارسلونا است و  همه بازیکنان دوره ای سخت در سال اول شان دارند که شاید اوضاع کمی دشوارتر باشد. اما گریزمان از قدرت ذهنی لازم برای غلبه بر این شرایط برخوردار است.

 

عدم حضور هواداران در سراسر جهان گفت در استادیوم ها؟ این فوتبال واقعی نیست. معمولا احساسات در ورزشگاه های پر از تماشاگر دیده می شود، اما امروز این شرایط امکان پذیر نیست. حتی بازیکنان نیز آدرنالین کیفی ترشح نمی کنند و این شرایط به طور کامل لذت بخش نیست."

دیدگاه‌ها