کد خبر : 1695737 | 23 تیر 1399 ساعت 21:00 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه سیدجلال برای تکرار درخشش مقابل فولاد (عکس)

سیدجلال حسینی که در لیگ سیزدهم دروازه فولاد را باز کرده بود، امیدوار است که دوباره برابر این تیم بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"، حسینی در بازی با ماشین سازی تبریز عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد اما انتشار یک تصویر که آسیب دیدگی او را نمایان می‌کرد، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد که البته در نهایت مشخص شد مشکلی برای کاپیتان سرخ ها وجود ندارد. حالا در آستانه بازی با فولاد او دوباره با انگیزه بالا در تمرینات حضور یافته و امیدوار است که در صورت حضور در ترکیب، دوباره برای تیمش بدرخشد.

 

سیدجلال 7 سال پیش در دیدار مقابل فولاد درخشش قابل توجهی را از خود نشان داد و موفق به گلزنی هم شد. او که در غیاب محمد نوری بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت، در دقایق نخستین سانتر مهرداد کفشگری را به شکلی تماشایی قطع کرد و توانست دومین گل پرسپولیس را خیلی زود وارد دروازه شاگردان حسین فرکی کند.

 

1510989

 

سیدجلال که آن فصل یکی از عوامل تاثیرگذار موفقیت پرسپولیس بود، حالا دوباره به همراه دیگر عناصر خط دفاعی تلاش می‌کند تا دوباره خط دفاعی پرسپولیس را به سمت رکوردشکنی هدایت کند. آن فصل پرسپولیسی ها در طول 30 بازی 15 گل خوردند و حالا در 24 بازی تنها 11 گل خورده را ثبت کرده اند و امیدوارند با ادامه روند فعلی، عنوان بهترین خط دفاعی تاریخ را تصاحب کنند.

 

1510988

دیدگاه‌ها