کد خبر : 1695740 | 23 تیر 1399 ساعت 21:24 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال جدید مارادونا؛ دست خدا نباید ساخته شود!

دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین از شرکت نتفلیکس به خاطر یک موضوع عجیب شکایت کرد.

جنجال جدید مارادونا؛ دست خدا نباید ساخته شود!

به گزارش "ورزش سه"، نتفلیکس یک شرکت آمریکایی رسانه جاری است که به پخش آنلاین در سطح جهانی و تولید محصولات نمایشی مانند فیلم سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی می‌پردازد.

 

این شرکت معتبر و معروف در جدیدترین اقدام خود اعلام کرد که قصد دارد فیلمی به نام "دست خدا" را کلید بزند؛ اسمی که مشخصاً به گل معروف دیگو آرماندو مارادونا در لباس تیم ملی آرژانتین و مقابل انگلیس اشاره دارد. گلی که می توان از آن به عنوان یکی از به یاد ماندنی ترین صحنه های تاریخ فوتبال یاد کرد.

 

 

1510993

 

 

در واقع به نظر می‌رسد که این اقدام شرکت نتفلیکس کاملاً بدون اطلاع دیگو مارادونا صورت گرفته و همین موضوع خشم اسطوره آرژانتینی را به همراه داشته است چرا که وکیل او در واکنش به این موضوع در توئیتر خود تاکید کرد که آنها شکایت خود را در رابطه با این موضوع ارائه خواهند داد و هرگز اجازه سوء استفاده از نام مارادونا را نخواهند داد.

 

این موضوع اما از سوی نتفلیکس بی پاسخ نمانده است چراکه آنها نیز ساکت نماندند و مشخصاً اعلام کردند که فیلم "دست خدا" اصلاً اثری فوتبالی و یا حتی ورزشی نخواهد بود. این شرکت همچنین در ادامه اعلام کرد که فیلم "دست خدا" با مضمون زندگی کارگردان و فیلمنامه‌نویس مطرح ایتالیایی یعنی پائولو سورنتینو ساخته خواهد شد تا به نوعی خیال همگان را از این موضوع راحت کند که هیچ ارتباطی بین این فیلم و دیگو آرماندو مارادونا وجود نخواهد داشت.

 

 

1510994

 

 

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا اقدام مارادونا و شکایت او از شرکت نتفلکس خللی در روند ساختن فیلم "دست خدا" ایجاد خواهد کرد یا خیر اما می‌توان از این موضوع به عنوان حاشیه جدید اسطوره آرژانتینی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها