کد خبر : 1695746 | 23 تیر 1399 ساعت 21:44 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

حکم تکرار برای بازی فولاد - نساجی

کمیته انضباطی اعلام کرد که دیدار تیم های فولاد و نساجی هم باید تکرار شود.

حکم تکرار برای بازی فولاد - نساجی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر بین تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران بود. فولادی ها شب این مسابقه اعلام کردند که 15 مورد مثبت تست کرونا در فهرست خود دارند و به همین خاطر نمی‌توانند در مقابل نساجی به میدان بروند. این در حالی رقم خورد که آن ها برای انجام بازی راهی قائمشهر شده بودند.

 

پس از این که فواد در زمین بازی حضور نیافت، اعضای تیم نساجی راهی ورزشگاه شدند تا آمادگی خود برای انجام بازی را نشان دهند و حتی برای گرم کردن هم در زمین حضور یافتند و انتظار داشتند که کمیته انضباطی حکم 3-0 اعلام کند اما باتوجه به این که فولادی ها به حد نصاب 25 درصد رسیده بودند، حکم کمیته انضباطی تکرار بازی بود.

 

در قسمتی از رای کمیته انضباطی نیز آمده است: دیدار تیم های نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته 23 لیگ برتر که قرار بود در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم فولاد خوزستان بخاطر داشتن چند بازیکن و کادر فنی ( مبتلا به کوید 19)برگزار نشد. پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر قراین و امارات موجود در پرونده فوق، عدم حضو تیم فولاد خوزستان موجه بوده و بنا به ملاک ماده 63 مقررات انضباطی مصوب سال 1397، حکم بر تکرار بازی موصوف صادر می شود( این رای ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف قابل تجدید نظر است)

 

دیدگاه‌ها