کد خبر : 1695747 | 23 تیر 1399 ساعت 21:47 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و یک مزیت بزرگ دیگر در تقابل با بارسا

رئال مادرید علاوه بر مسئله امتیازی از یک لحاظ دیگر نسبت به رقیب خود یعنی بارسلونا مواجه است.

به گزارش "ورزش سه"، از همان هفته های ابتدایی مسابقات لالیگا در فصل جاری، رقابت برای قهرمانی بین دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا بسیار پر هیجان و داغ دنبال شده است؛ موضوعی که فصل جاری بازی های لالیگا را به یکی از جذاب ترین آنها طی فصول اخیر تبدیل کرده است.

 

با این حال بعد از وقفه ای که اخیراً به دلیل شیوع ویروس کرونا در بازی های لالیگا ایجاد شده بود، این مسابقات چندی پیش از سر گرفته شد اما این تیم زین الدین زیدان بود که عملکرد بهتری از خود ارائه داد و در همه دیدارهای خود بعد از پیگیری بازی ها به پیروزی رسیده است. آنها از ساعاتی دیگر نیز مقابل گرانادا به میدان خواهند رفت تا دوباره فاصله خود را با بارسلونا به چهار امتیاز افزایش داده و البته به قهرمانی نزدیک تر شوند.

 

 

1509739

 

 

به جز مسئله امتیازی، کهکشانی ها از یک لحاظ دیگر نیز نسبت به رقیب خود یعنی بارسلونا از مزیت بیشتری برخوردار هستند. بر اساس گزارش منتشر شده توسط موندو دیپورتیوو رئال مادرید تنها یک بازیکن چهار کارته به نام وینیسیوس جونیور دارد که خطر از دست دادن بازی بعدی او را تهدید می کند.

 

در طرف مقابل اوضاع بارسا از این لحاظ بسیار بد به نظر می رسد. چرا که تیم کیکه ستین 7 بازیکنان چهار کارته دارد که خطر از دست دادن دیدارهای بعدی بارسا آن ها را تهدید می‌کند. این بازیکنان شامل لیونل مسی، لوئیس سوارز، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، جونیور فریپو، مارتین برایتویت و آرتورو ویدال می شوند.

 

 

1510488

دیدگاه‌ها