کد خبر : 1695750 | 23 تیر 1399 ساعت 22:03 | 28.5K بازدید | 2 دیدگاه

همکاری دوباره ۱۲ روز هم طول نکشید؛

پرواز مهاجری از تبریز به سیرجان!

سرمربی جدید ماشین‌سازی دو هفته پس از حضور در این باشگاه راه خود را به سمت یک تیم دیگر تغییر داد.

پرواز مهاجری از تبریز به سیرجان!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری که چهارشنبه دو هفته قبل(یازدهم تیرماه) با عقد قراردادی تا پایان فصل به ماشین‌سازی بازگشته بود، پس از همکاری کوتاه مدت با این باشگاه به پایان فعالیت‌اش در تبریز رسید و تصمیم به جدایی از جمع سبزقباها گرفت تا راهی یک تیم جدید شود.

 

مهاجری که فصل را با نساجی مازندران شروع کرده و تا هفته بیستم لیگ برتر در این تیم بود و پس از آن استعفاء داد، اکنون تصمیم گرفت با ترک ماشین‌سازی حضور در یک تیم دیگر را در طول یک فصل تجربه کند تا به یک رکورد در طول لیگ نوزدهم برسد.

این سرمربی که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون سیاه جامگان و پدیده را هم دارد، طی دو هفته اخیر که هدایت نساجی مازندران را بر عهده داشت، دو شکست مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تجربه کرد و امروز تصمیم به قطع همکاری با ماشین‌سازان گرفت.

 

1511001

این تصویری از تمرین امروز ماشین‌سازی است که رضا مهاجری نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کند؛ جالب اینکه او بدون خداحافظی تمرین تیمش را به اتمام رسانده است.

 

مهاجری که شب گذشته و امروز دوشنبه جلساتی با مدیران باشگاه ماشین‌سازی داشت و حتی در تمرین عصر امروز این تیم نیز حضور یافته بود، پس از این جلسه تمرینی وسایل خود را جمع کرد تا تبریز را ترک کند.

 

این سرمربی با ترک ماشین‌سازی در یک قدمی عقد قرارداد با گل‌گهر سیرجان که با استعفای مجید جلالی بدون سرمربی است، قرار دارد.

 

1511000

مهاجری در جریان تمرین امروز ماشین‌سازان گفت‌وگویی خصوصی با آذرنیا، مدیرعامل این باشگاه داشت تا آخرین صحبت‌ها بین طرفین برای قطع همکاری رد و بدل شود

دیدگاه‌ها