کد خبر : 1695751 | 23 تیر 1399 ساعت 22:25 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

تایید مذاکرات یووه برای تمدید با ستاره آرژانتینی

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس تایید کرد که این باشگاه در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره آرژانتینی یعنی پائولو دیبالا است.

تایید مذاکرات یووه برای تمدید با ستاره آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در ابتدای فصل تا آستانه جدایی از یوونتوس پیش رفت. همچنین به نظر می رسید که این ستاره آرژانتینی در آستانه انتقال به منچستر‌یونایتد قرار دارد اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت که در یووه ماندگار شود.

 
دیبالا در ابتدای فصل نیز شرایط خوبی در یوونتوس نداشت و در چند بازی متوالی روی نیمکت نشست اما در ادامه او قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و حالا به یک مهره غیرقابل جانشین و کلیدی در تیم مائوریتزیو ساری تبدیل شده است.

 

 

1502109

 

 

در ماه‌های گذشته صحبت‌های زیادی در رابطه با تمدید قرارداد پائولو دیبالا مطرح شده است؛ موضوعی که حالا به نظر می‌رسد در آستانه نهایی شدن باشد. مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس یعنی فابیو پاراتیچی در این باره می‌گوید: " مدتی با مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت کرده‌ایم. او یک بازیکن بسیار مهم برای ماست. سرمایه گذاری بزرگی روی او انجام دادیم و همیشه به این بازیکن اعتقاد داشته ایم. ما حتی شماره 10 یوونتوس را به دیبالا دادیم و به او اعتماد کامل داریم."

دیدگاه‌ها