کد خبر : 1695759 | 23 تیر 1399 ساعت 23:12 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

هدف اول نقل و انتقالاتی میلان مشخص شد

کالچیو مرکاتو ادعا می کند که لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال مادرید هدف اول روسونری در نقل و انتقالات پیش رو خواهد بود.

هدف اول نقل و انتقالاتی میلان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد فوق العاده در ترکیب تیم آینتراخت فرانکفورت بود که تیم های زیادی در سطح فوتبال اروپا علاقه خود را به جذب مهاجم جوان این تیم یعنی لوکا یوویچ نشان دادند اما در نهایت این رئال مادرید بود که گوی سبقت را از سایر حریفان ربود و این بازیکن را با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو به خدمت گرفت.

 

در حالی که بسیاری انتظار داشتند که یوویچ بتواند به یک رقیب سرسخت برای کریم بنزما تبدیل شود و یا حتی این بازیکن را به نیمکت بفرستد اما اوضاع برای این ستاره صربستانی به خوبی پیش نرفته و او در 16 بازی لالیگا که عمدتاً به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته تنها موفق به ثبت دو گل شده است.

 

 

1510311

 

 

علاوه بر سطح فنی ناامید کننده ستاره صربستانی، حاشیه‌های فراوان این بازیکن نیز باعث عصبانیت سران رئال مادرید شده است؛ موضوعی که باعث شد شایعات زیادی در رابطه با علاقه رئال برای فروش این بازیکن به گوش برسد. همچنین گفته شد که میلان مهمترین مشتری مهاجم جوان رئال به حساب می‌آید.

 

حالا و در همین رابطه کالچیو مرکاتو در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که یوویچ به هدف اصلی و اول روسونری در نقل و انتقالات تبدیل شده است و آنها می‌خواهند هر طور که شده این بازیکن را جذب کنند.

دیدگاه‌ها