کد خبر : 1695775 | 24 تیر 1399 ساعت 01:40 | 19.6K بازدید | 1 دیدگاه

منچستر 2-2 ساوتهمپتون: لغزش بد موقع شیاطین

منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 2-2 متوقف شد و فرصت صعود به رتبه سوم جدول لیگ برتر را از دست داد.

منچستر 2-2 ساوتهمپتون: لغزش بد موقع شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر که در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کردند و از شانس خوبی برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم اول لیگ برتر برخوردارند، می توانستند با پیروزی در دیدار امشب، بالاتر از چلسی، در رتبه سوم قرار بگیرند اما با دریافت گل تساوی در وقت های تلف شده بازی، دو امتیاز حساس را از دست دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 10 بود که روی اشتباه وارد- پراوس، مارسیال صاحب موقعیت شد اما خروج به موقع مک کارتی و واکنش خوب او، دروازه ساوتهمپتون را بسته نگه داشت.

دو دقیقه بعد، این ساوتهمپتون بود که به گل رسید. روی اشتباه پوگبا، بازیکنان میهمان پشت محوطه جریمه شیاطین سرخ صاحب موقعیت شدند و ارسال ناتان ردموند را آرمسترانگ با یک شوت محکم، تبدیل به گل کرد.

یوناتیدها بعد از این گل پیش کشیدند و در دقیقه 17، راشفورد دروازه ساوتهمپتون را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت. اما سه دقیقه بعد، خود این بازیکن توانست کار را به تساوی بکشد. مارسیال که درون محوطه جریمه حریف توسط مدافعان ساوتهمپتون محاصره شده بود، به هر ترتیب ممکن راشفورد را صاحب موقعیت کرد و او هم با شوتی دقیق، نتیجه را 1-1 کرد.

 

1511049

 

1511047

فشار حملات یونایتد ادامه پیدا کرد و در دقیقه 23، این تیم به گل دوم رسید. این بار روی پاس برونو فرناندس بود که مارسیال از سمت چپ نفوذ کرد و بعد از یک حرکت عرضی، با شوتی تماشایی، توپ را به سقف دروازه ساوتهمپتون کوبید.

 

 

1511050

 

1511048

 

بعد ازاین گل هم یونایتدها ابتکار عمل را حفظ کردند اما دیگر نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقایق پایانی نیمه اول، این تیم میهمان بود که بیشتر بر بازی مسلط بود اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 2-1 منچستریونایتد به پایان رسید.

نیمه دوم را ساوتهمپتون بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند. پس از آن بازی متعادل شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل های بعدی بودند اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه 66 بود که روی پاس مارسیال، راشفورد می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما حضور به موقع رایان برتراند، دروازه ساوتهمپتون را نجات داد.

حملات دو تیم ادامه داشت و هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، این بازیکنان ساوتهمپتون بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه میزبان ایجاد می کردند. از جمله در دقیقه 86 که ردموند بعد از عبور از ماتیچ، می توانست با یک شوت دیدنی، گل تساوی را به ثمر برساند اما دخیا با یک وکنش عالی، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

فشار حملات ساوتهمپتون ادامه پیدا کرد و سرانجام در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه یونایتد بود که توپ با ضربه سر بدنارک روی تیر دوم به مایکل اوبافمی رسید و او هم با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها