کد خبر : 1695794 | 24 تیر 1399 ساعت 09:19 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بنی‌تمیم: فدراسیون باید پیگیری پاداش‌ها باشد

دبیر شورای کشتی آسیا گفت: در رابطه با دریافت پاداش سه هزار دلاری محمد بنا و غلامرضا محمدی مشکلی وجود ندارد، فدراسیون حتما مکاتبات لازم را انجام می‌دهد.

بنی‌تمیم: فدراسیون باید پیگیری پاداش‌ها باشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حمید بنی‌تمیم در مورد تصمیماتی که در وبینار اخیر شورای کشتی آسیا در مورد برگزاری مسابقات اتخاذ شده است، اظهار داشت: اینطور که مشخص است سال 2020 مسابقه‌ای در سطح آسیا برگزار نخواهد شد. نماینده اکثر کشورها که در وبینار حضور داشتند، نظرشان این بود که هیچ مسابقه‌ای برگزار نشود تا شرایط بهتر شود. همه تاکید داشتند سلامتی ورزشکار و خانواده ورزش از هرچیزی مهم تر است.

سرپرست پیشین فدراسیون کشتی همچنین در پاسخ به این سوال که پاداش 3 هزار دلاری در نظر گرفته شده از سوی شورای کشتی آسیا برای غلامرضا محمدی و محمد بنا به عنوان سرمربیان برتر سال قاره، به چه شکل در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: چنین موضوعاتی از سوی فدراسیون‌های ملی قابل پیگیری است. مشکلی هم وجود ندارد، فدراسیون حتما مکاتبات لازم را انجام می‌دهد تا بتواند پاداش سرمربیان برتر قاره را دریافت کند.

بنی‌تمیم همچنین در مورد اینکه انتخابات شورای کشتی آسیا چه زمانی برگزار می شود و آیا او قصد کاندیداتوری دوباره را دارد؟، گفت: طبق برنامه این کار باید در سال 2021 انجام شود، معمولا هم انتخابات در مسابقات قهرمانی آسیای رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود. تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارم ولی اعتقاد دارم کسی باید کاندیدا شود که بین او و فدراسیون ملی‌اش هماهنگی لازم وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها