کد خبر : 1695802 | 24 تیر 1399 ساعت 10:00 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: این لغزش برای جوانان ما کلاس درس است

اوله گنار سولسشر بعد از تساوی 2-2 منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون گفت بازیکنان جوان تیمش از این تساوی درسهای زیادی خواهند گرفت.

سولسشر: این لغزش برای جوانان ما کلاس درس است

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل ساوتهمپتون که باعث شد شیاطین سرخ دو امتیاز حساس را در بدترین موقعیت ممکن از دست بدهند‌، از انتقاد از بازیکنانش خودداری کرد و در عوض گفت این نتیجه برای جوانان تیمش درس‌آموز خواهد بود.

 

منچستریونایتد اگر در بازی دیروز به پیروزی می‌رسید می‌توانست با عبور از لستر و چلسی به رتبه سوم جدول لیگ برتر برسد ولی گل ساوتهمپتون در دقیقه 90+6 باعث شد یونایتدی‌ها از این بازی تنها به کسب یک امتیاز قناعت کرده و در رتبه پنجم جدول قرار بگیرند.

 

1511080

 

سولسشر در پایان بازی گفت:" گل خوردن در آن دقیقه از بازی بدترین اتفاقی است که می‌تواند در فوتبال بیفتد ولی چاره‌ای جز قبول کردنش نیست چون خود ما هم بازی‌های زیادی را همینطور پیروز شده بودیم. این تساوی هم بخشی از روند یادگیری و درس‌آموزی جوانان ما است. بعد از آنکه فکر می‌کردیم سه امتیاز را بدست آورده‌ایم آن را از دست دادیم و این برای همه ما خیلی ناراحت‌کننده است".

 

سولسشر در ادامه با اذعان به اینک تیمش در جریان بازی عملکرد عالی‌ای نداشته گفت:" شاید بشود گفت که ما استحقاق سه امتیاز را در این بازی نداشتیم. آنها خوب بازی کردند. یک تیم فیزیکی و کاملا آماده. ما امروز در پاسهای اصلا ریتم مناسب را نداشتیم، به خصوص از وقتی که نتیجه بازی 2-1 شده بود. با اینحال ما موقعیت گلزنی هم خلق کردیم و گاهی فوتبال بی‌نظیری هم به نمایش گذاشتیم".

 

 

دیدگاه‌ها