کد خبر : 1695803 | 24 تیر 1399 ساعت 10:21 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

المعز علی در آستانه جدایی از الدحیل

5 پیشنهاد اروپایی برای رقیب قطری علی دایی

گزارش های رسانه های ایتالیایی حاکی است المعزعلی مهاجم تیم ملی قطر و باشگاه الدحیل مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته است.

5 پیشنهاد اروپایی برای رقیب قطری علی دایی  

به گزارش" ورزش سه" سایت ایتالیایی توتو مرکاتو نوشت که 5 باشگاه اروپایی به دنبال جذب المعزعلی آقای گل قطری رقابت های جام ملت های آسیا هستند. براساس این گزارش باشگاه های لینز اتریش، تاتنهام انگلستان، لوکوموتیو روسیه ، گالاتاسرای ترکیه و همچنین باشگاه اوکراینی شاختاردونتسک این بازیکن را می خواهند. 


در گزارش این سایت آمده است که المعزعلی در آخرین جام ملت های آسیا که در امارات برگزار شد با زدن 9 گل موفق شد رکورد گلزنی علی دایی در یک دوره از رقابت ها را بشکند. 


این بازیکن پس از درخشش در جام ملت های آسیا در نقل و انتقالات زمستانی به انتقال به یک باشگاه اروپایی نزدیک شده بود اما این انتقال در آخرین لحظه منتفی شده و او با الدحیل کارش را ادامه داد. گفته می شود او از کشورهای اتریش، آلمان، هلند و لیگ چین پیشنهاداتی داشته است. او در جام ملت های آسیا و در ترکیب قطر به عنوان قهرمانی رسید و در دومین بازی اش برابر کره شمالی در یک بازی چهار گل زد تا بعد از علی دایی دومین بازیکنی باشد که در جام ملت های آسیا پوکر می کند. او با زدن 5 گل در مرحله گروهی در کنار علی دایی و چوی سان هو از کره و همچنین تاکاهارا از ژاپن قرار گرفت که این تعداد گل را در مرحله گروهی به ثمر رسانده بودند. 
المعزعلی پیش از این در باشگاه بلژیکی یوپن بازی کرده و تجربه بازی در لیگ اتریش را هم دارد ضمن اینکه در جوانی دوره ای را در اسپانیا بوده است.

دیدگاه‌ها