کد خبر : 1695806 | 24 تیر 1399 ساعت 10:24 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

دو سرمربی روی یک نیمکت؛ تجربه خوب نساجی

نساجی در سه هفته اخیر و مشخصا بعد از آمدن محمود فکری به تیم بهتری تبدیل شده و به مراتب بهتر از گذشته از توانمندی های خود بهره می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو پیروزی در برابر ماشین سازی و تراکتور در تبریز و متوقف کردن صنعت نفت در آبادان نشان می دهد نساجی راه نتیجه گیری را با محمود فکری بخوبی یاد گرفته و می خواهد این روند خوب را در هفته های پایانی هم چنان دنبال کند. 

 

یکی از اتفاقات جالب بعد از حضور محمود فکری در نساجی اضافه کردن صمد مرفاوی به کادر فنی به عنوان مدیر فنی بود. مربی ای که به دفعات روی نیمکت تیم های لیگ برتری به عنوان سرمربی نشسته است. از جمله استقلال و در صبای قم هم محمود فکری دستیارش بود. ابتدا تصور می شد این حضور فرمالیته است؛ به خصوص که مدیر فنی در فوتبال ایران جایگاهی ندارد. اما صمد مرفاوی ترجیح داد غرورش را کنار بگذارد و با حضور در تمرین و روی نیمکت به محمود فکری کمک و ادای دین کند که این تجربه خوب در نساجی می تواند یک الگوی خوب در دیگر باشگاه ها باشد. 

 

1511086

 

صمد مرفاوی در هر سه بازی با ماشین سازی – تراکتور و صنعت نفت روی نیمکت نشست و تجربیات و داشته های خود را به محمود فکری انتقال داد تا به معنی واقعی کلمه به آنچه سرمربی نساجی از او خواسته بود عمل کند. کمک کردن؛ و کمتر مربی است روی نیمکتی که شاگردش سرمربی است به عنوان کمک بنشیند اما صمد مرفاوی این کار را انجام داد تا نشان دهد وقتی مسئولیتی را برعهده گرفته  به آن عمل خواهد کرد. 

 

سرمربی سابق تیم استقلال چندی پیش در مصاحبه ای عنوان کرده بود دوست دارد در آینده اگر فضای کار سرمربیگری برای او مهیا شد به این فضا برگردد و بار دیگر به عنوان نفر اول روی نیمکت بنشیند.

دیدگاه‌ها