کد خبر : 1695807 | 24 تیر 1399 ساعت 10:25 | 9.7K بازدید | 4 دیدگاه

طبق مقررات بازی‌ها را تکرار کردیم

حسن زاده: پارس‌ و نساجی به کمیته استیناف اعتراض کنند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به تکرار بازی تیم های استقلال و فولاد داد ،موضوعی که احتمالا با اعتراض دو تیم پارس جنوبی و نساجی همراه شود.

حسن زاده: پارس‌ و نساجی به کمیته استیناف اعتراض کنند

به گزارش" ورزش سه" بازی تیم های پارس جنوبی-استقلال و نساجی-فولاد خوزستان تکرار خواهد شد. در حالی که در هفته بیست و سوم این دو بازی برگزار نشد ، اما تیم های پارس جنوبی و نساجی در زمان مقرر به زمین مسابقه رفتند و حضورشان و عدم حضور استقلال و فولاد را با حضور ناظران فدراسیون و داوران صورتجلسه کردند. البته که امید این دو تیم اعلام نتیجه سه بر صفر به نفعشان بود اما حالا که کمیته انضباطی رای به تکرار این مسابقات داده است باید دید چه واکنشی خواهند داشت.  


ابوالفضل حسن‌زاده محمدی در رابطه با رای تکرار این مسابقات به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت:" سازمان لیگ فوتبال تایید کرد که تست کرونای بازیکنان فولاد و چند نفر از کادر فنی این تیم مثبت بوده و پس از بررسی متوجه شدیم که دلایل مطروحه دقیق بوده و همین امر باعث شد تا اعضای کمیته انضباطی به این نتیجه برسند که بازی تکرار شود."


او درباره اعتراض   تیم های نساجی و پارس جنوبی افزود:"تاکنون هیچ اعتراضی از سوی باشگاه جم به دست ما نرسیده است. فقط فرمانداری جم اعلام کرده که مبلغ 81 میلیون تومان خسارت عدم برگزاری این دیدار را متحول شده است که در صورت برگزاری مجدد بازی، باید بررسی و اگر خسارتی متوجه ایشان شده باشد، تصمیم گیری می شود. همانطور که می دانید 9 بازیکن تیم استقلال تست کرونایشان مثبت بوده و دو نفر از کادر فنی این تیم نیز از لیست خارج شده اند. ما طبق مقررات انضباطی حکم بر تکرار بازی را اعلام کردیم."


حسن زاده همچنین گفت: "بر اساس آرا کمیته انضباطی،باشگاه های پارس جنوبی جم و نساجی مازندران اگر اعتراضی بر حکم دارند می توانند در کمیته استیناف اعتراضشان را مطرح کنند."


موضوع اینجا است که پیش از این هومن افاضلی سرمربی تیم پارس جنوبی گفته بود در صورتی که بازی تکرار شده و رای سه بر صفر به نفع پارس جنوبی نباشد پرونده بازی را به فیفا خواهد برد. هرچند خود افاضلی شب گذشته استعفا کرد اما بعدی است دو باشگاه نساجی و پارس جنوبی بدون اعتراض این حکم را بپذیرند.

دیدگاه‌ها