کد خبر : 1695829 | 24 تیر 1399 ساعت 12:12 | 18.1K بازدید | 5 دیدگاه

من نه کاپیتان بودم و نه هشت سال بازی کردم

بنگر: اسطوره‌های سپاهان نیم فصل در این تیم بازی کردند!

بنگر که سابقه کاپیتانی سپاهان را نیز در کارنامه دارد، نسبت به موضوع بی توجهی این باشگاه به سابقه‌اش کنایه زد.

بنگر: اسطوره‌های سپاهان نیم فصل در این تیم بازی کردند!

 به گزارش "ورزش سه"، تقابل سپاهان با پارس جنوبی فرصتی بود تا محسن بنگر بار دیگر با امیر قلعه نویی ملاقات کند و خاطرات دوره حضور در تراکتور را مرور کنند. بنگر اما با تمجید از سرمربی حال حاضر سپاهان، گلایه خود را به شکل دیگری مطرح می‌کند و با اشاره به ثبت تصاویر بازیکنان اسطوره این باشگاه در ورزشگاه و عدم توجه به او که سابقه هشت ساله و کاپیتانی در این تیم را دارد، به آن واکنش نشان داد.

وی درباره بازی با سپاهان می‌گوید:بازی با سپاهان همیشه در اصفهان سخت است. ما با تمام توان خود به میدان رفتیم تا بتوانیم در این بازی امتیاز کسب کنیم. سپاهان تیم پرمهره‌ای است آنها موقعیت‌های فراوانی روی دروازه ما داشتند حتی یک پنالتی نیز از دست دادند. اما ما توانستیم از یکی از معدود فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم و دروازه این تیم را باز کنیم و یک امتیاز حساس و ارزشمند را کسب نمایم.

 

وی در خصوص آشتی کنان خود با امیر قلعه نویی در حاشیه دیدار با سپاهان گفت: من قبلا با امیر قلعه نویی برخورد داشتم. بازی نفت و تراکتور قبل بازی خدمت ایشان رفتم. هیچ وقت با ایشان قهر نبودم که حالا بخواهم آشتی کنم. ایشان بزرگتر و پیشکسوت من بوده من افتخار شاگردی ایشان را داشتم. همیشه به ایشان احترام می‌گذارم و جلوی پایشان بلند می‌شوم. 

وی در خصوص صحبت‌های هومن افاضلی و گلایه او در مورد اینکه چرا عکس محسن بنگر به عنوان یکی از بزرگان این باشگاه در ورزشگاه وجود ندارد تایید کرد: آقای افاضلی همیشه به من لطف داشتند. بعضی از مسائل معرفتی است ما برای سپاهان کاری نکرده ایم، ما تنها برای سپاهان یک نیم فصل بازی کردیم نه 8 سال. من عکس کسانی را دیدم که تنها یک فصل برای سپاهان بازی کردند اما عکس آنها بود. ولی عکس بازیکنان بزرگی چون مسعود خادمی، ادموند بزیک و آرمناک پطروسیان را ندیدم. این بازیکنان باید نیم فصل در سپاهان می‌ماندند تا به آنها احترام گذاشته شود.

 

1363491

 

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص حواشی بازی با استقلال نیز می‌گوید: من خود فوتبالیست بودم و بازی کردم و برای من هم سلامتی بازیکنان مهمتر از هر چیز دیگری است. اظهار نظر در این خصوص در حیطه وظایف من نیست. مدیران تیم باید در این خصوص اظهار نظر کنند. من فقط می‌توانم بگویم ما از هر نظر آماده بازی با استقلال بودیم و حتی به همراه تیم داوری وارد زمین شدیم اما چون تیم استقلال حضور نداشت بازی برگزار نشد.

بنگر درباره جدایی هومن افاضلی نیز اینطور می‌گوید: صحبتی با ایشان نداشتم و هنوز در جریان ماجرا نیستم. بهرحال ما روزهای سختی را در پارس جنوبی داشتیم و در روزهایی که هیچکس مسوولیت آن را قبول نمی‌کرد با عجیب‌ترین شرایط مشکلات و تمرینات بر دوش آقای افاضلی و چراغی بود. خوشحالم که توانستیم برخلاف مسیر مشکلاتی که می‌توانست نابودی هر تیمی را به همراه داشته باشد، به نتایج خوبی هم برسیم. فعلا نمی‌دانم چه می‌شود و باید منتظر بمانیم. 

 

بنگر که به تازگی دوران مربیگری خود را آغاز کرده، رویای بزرگی را در این عرصه دنبال می‌کند و البته مدعی است عجله‌ای برای آن ندارد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. پیش کسی کار می‌کنم که علم این شغل را دارد. فعلا هستیم تا چیزهای بزرگی را یاد بگیرم تا روزی که بتوانم روی پای خودم بایستم و کار کنم.

دیدگاه‌ها