کد خبر : 1695832 | 24 تیر 1399 ساعت 12:16 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: درگیر مشکلات درون باشگاهی هستیم

صادقی با ابراز بی‌اطلاعی از دلیل استعفای سرآسیایی گفت که بهتر است خود او بگوید چرا یک روز مانده به دیدار سایپا این کار را انجام داده است.

صادقی: درگیر مشکلات درون باشگاهی هستیم

به گزارش "ورزش سه" پس از گذراندن روزهای پرالتهاب عنابی‌پوشان مشهدی چشم انتظار رونمایی از سرمربی جدید هستند؛ روزهای پرالتهابی که باعث شد تا دو امتیاز حساس خانگی در برابر سایپا در راه کسب سهمیه آسیایی از بین برود؛ اکبر صادقی کاپیتان شهرخودرو در خصوص استعفای مجتبی سرآسیایی از هدایت تیم و تاثیر آن روی بازی ها، گفت: هفته قبل مسائل و مشکلاتی گریبان گیر بازیکنان و باشگاه شد، از جمله استعفای آقای سرآسیایی و مشکلات درون باشگاه که در نهایت تاثیر خود را در بازی با سایپا گذاشت؛ امیدوارم این مسائل به زودی تمام شود تا ما بتوانیم در ادامه بازی‌های لیگ با خیال آسوده بازی و نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

اکبر صادقی افزود: اطلاعی ندارم که چرا آقای سرآسیایی از هدایت تیم استعفا کرد ولی امیدوارم او به زودی به جمع ما بازگردد. بهتر است خودش پاسخ دهد که چرا یک روز قبل از بازی حساس با سایپا استعفا کرد.

وی در خصوص کسب سهمیه آسیایی نیز گفت: مطمئن باشید سهمیه را کسب خواهیم کرد. ما بازی‌های سختی با تراکتور، صنعت نفت، استقلال و سپاهان خواهیم داشت. همان گونه که این بازی‌ها برای ما دشوار است، برای تیم‌های مقابل ما هم که رقبای مستقیم در کسب سهمیه هستند، سخت خواهد بود. تیمی که موفق شود از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند و اشتباهات کمتری از آن‌ها سر بزند، پیروز میدان خواهد بود.

دیدگاه‌ها