کد خبر : 1695833 | 24 تیر 1399 ساعت 12:15 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

شادی ستاره تیم دسته‌چندمی از تماس سرمربی لیورپول

باورتان می‌شود؟ کلوپ با من تماس گرفت!

آکین‌فنوا بازیکن تیم انگلیسی وایکامب فاش کرد یورگن کلوپ بعد از صعود این تیم کوچک به چمپیونشیپ با او تماس گرفته و در جشن صعود با او همراه شده است.

باورتان می‌شود؟ کلوپ با من تماس گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، آدبیا آکین‌فنوا بازیکن تیم انگلیسی وایکامب واندررز که دیروز موفق شد برای اولین بار به رقابتهای چمپیونشیپ صعود کند اعلام کرد یورگن کلوپ تنها کسی بوده که برای جشن گرفتن این صعود با او تماس گرفته. آکین‌فنوا هوادار سرسخت لیورپول است. سرمربی آلمانی لیورپول با آکین‌فنوا تماسی واتس‌اپی برقرار کرد تا با او در این خوشحالی صعود شریک باشد.

 

1511111

 

باشگاه وایکامب دیروز برای اولین بار در تاریخ 133ساله خود موفق شد به رقابتهای چمپیونشیپ صعود کند. این صعود به لطف پیروزی 2-1 آنها بر آکسفورد یونایتد در ورزشگاه ومبلی اتفاق افتاد.

 

در پایان بازی آکین‌فنوا ستاره بسیار محبوب وایکامب در گفتگویی تلویزیونی با اسکای گفت:" قبل از هر چیز می‌خواهم خدا را شکر کنم چون ما امروز غیرممکن را ممکن کردیم. بگذارید یک چیزی با شما در میان بگذارم، تنها کسی که این بار با من تماس واتس‌اپی گرفت تا این موفقیت را جشن بگیریم یورگن کلوپ بود".

 

1511113

 

آکین‌فنوا همچنین در توییتر خود خوشحالی‌اش از بابت تماس یورگن کلوپ را ابراز کرده و در توییتی که به این منظور منتشر کرد نوشت:" خدای من اسطوره‌، افسانه با من تماس واتس‌اپی گرفت. امروز دیگر از این بهتر نمی‌شود. متشکرم کلوپ!"

 

 

 

دیدگاه‌ها