کد خبر : 1695835 | 24 تیر 1399 ساعت 12:20 | 10.8K بازدید | 3 دیدگاه

پیش بینی ایتالیایی ها؛ سردار در زنیت می ماند

یک بار دیگر با وجود همه پیشنهاداتی که برای خرید سردار آزمون مطرح می شود ممکن است این بازیکن در فوتبال روسیه به بازی خود ادامه دهد.

پیش بینی ایتالیایی ها؛ سردار در زنیت می ماند 

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش سماک – سرمربی زنیت به اسپورت اکسپرس روسیه گفته بود:« قطعاً سردار آزمون در شروع فصل جدید لیگ برتر روسیه در زنیت می‌ماند و این موضوع یک حقیقت است. تمام بازیکنان زنیت مثل جیوبا که خبرهای زیادی هم درباره او منتشر می‌شود یا سردار آزمون که هر دو روز یک بار او را به تیمی می‌فرستند با هیجان زیادی تمرین می‌کنند. خوشحالم که بازیکنان زنیت با تمرکز کامل و انگیزه بزرگی تلاش می‌کنند.»

 

به نظر می رسد مصاحبه سماک که ماه قبل میلادی انجام شد خبر از سیاست باشگاه در مورد سردار آزمون می دهد و به واقعیت نزدیک است به این خاطر که زنیت برای فروش مهاجم ایرانی اش مبلغ کلانی می خواهد؛ 30 میلیون یورو. Calciomercato ایتالیا در این باره می نویسد: « میلان وناپولی دو باشگاه ایتالیایی هستند که سردار را می خواهند اما زنیت برای فروش سردار 30 میلیون یورو می خواهد و حتی یک یورو حاضر نیست به این دو باشگاه تخفیف دهد و این شاید بدین معنی باشد که می خواهد سردار را حفظ کند! »

 

سردار این فصل هم یکی از خوب های زنیت در لیگ برتر روسیه بوده است. او تا به اینجای کار 14 گل زده و حتی شانس کسب عنوان آقای گلی بازی ها را هم دارد. او نزدیک به 8 سال است که در لیگ برتر روسیه مشغول به بازی است و از فضای بازی در فوتبال روسیه رضایت کامل دارد. باید به این نکته مهم هم اشاره کرد نتیجه گیری زنیت در لیگ برتر روسیه آنقدر برای مدیران این باشگاه ارزشمند ودرآمدزا است که منجر به حفظ سردار آزمون شود.

دیدگاه‌ها