کد خبر : 1695837 | 24 تیر 1399 ساعت 12:33 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

بندهای قرارداد دردسرساز شد

خودداری دو ملی پوش والیبال از تمرین با سایپا!

دو ملی پوش تیم والیبال سایپا به دلیل اختلاف با باشگاه بر سر برخی از بندهای قرارداد فعلا در تمرینات حاضر نمی شوند.

خودداری دو ملی پوش والیبال از تمرین با سایپا!

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال سایپا برای فصل جدید با استخدام مصطفی کارخانه سعی در بستن یک تیم قدرتمند با هدف قهرمانی داشت. در همین راستا علی شفیعی و سیدمحمد موسوی که در سال های اخیر دو سرعتی زن اصلی تیم ملی بودند، نارنجی پوش شدند.


البته این تیم بازیکنانی دیگری همچون جواد معنوی نژاد و امیر حسینی را هم در اختیار دارد و برای قهرمانی در این فصل اسب خود را زیر کرده است.


در روزهای اخیر جدا از اینکه اخبار ناخوشایندی درباره مبتلا شدن سرمربی و چند بازیکن سایپا به کرونا مخابره شد، مسائلی هم پیرامون موضوعات مالی و اختلاف بر سر قرارداد به وجود آمده است.


برای پیگیری این ماجرا با قربانی، سرپرست تیم والیبال سایپا تماس گرفتیم. او درباره شایعه اختلاف جدی بین برخی بازیکنان و باشگاه سایپا به خاطر کاهش مبلغ قراردادها به "ورزش سه" گفت: موضوع مبلغ قرارداد نیست. چند بازیکن بر سر بندهای قرارداد خود مشکل دارند. ما هم با بخش حقوقی باشگاه هماهنگ کنیم تا این موضوع حل شود. قرارداد همه بازیکنان به جز چند نفری که به خاطر کرونا در قرنطینه هستند، امضا شده و مشکلی نیست.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود سیدمحمد موسوی و علی شفیعی در تمرینات حاضر نیستند، عنوان کرد: بله، این دو بازیکن روی بندهای قرارداد خود نکاتی را اعلام کردند. البته پیش نویس قرارداد امضا شده و آن ها بازیکن سایپا محسوب می شوند. با این حال سعی می کنیم در روزهای آینده مشکل را حل کنیم تا موسوی و شفیعی هم به تمرینات ملحق شوند. 


در روزهای اخیر پیشنهادی هم از لهستان برای سیدمحمد موسوی رسیده که شایعه جدایی او را تقویت کرده. سرپرست تیم والیبال سایپا گفت: تا جایی که من می دانم این موضوع شایعه است! موسوی با سایپا قرارداد دارد و در فصل آینده برای این تیم بازی می کند.

دیدگاه‌ها