کد خبر : 1695852 | 24 تیر 1399 ساعت 13:13 | 40.8K بازدید | 5 دیدگاه

غایبان پرسپولیس دو رقمی می‌شوند؟

یحیی گل محمدی در هفته های اخیر با مصدومیت، محرومیت و غیبت بازیکنان بسیاری دست و پنجه نرم کرده است.

غایبان پرسپولیس دو رقمی می‌شوند؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته در دیدار با ماشین سازی پرسپولیسی ها 9 بازیکن غایب داشتند و حالا ممکن است که این تعداد حتی افزایش پیدا کند. با بازگشت کمال کامیابی نیا البته یحیی گل محمدی شرایط بهتری را در خط هافبک دارد اما او باید امیدوار باشد که دیگر بازیکنان هم به دیدار با فولاد برسند.

 

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، وحید امیری، کریستین اوساگوآنا، آنتونی استوکس و آریا برزگر 7 بازیکنی هستند که قطعا در دیدار با فولاد پرسپولیس را همراهی نخواهند کرد. علاوه بر این ها شجاع خلیل زاده روز گذشته به دلیل مصدومیت در تمرین حضور پیدا نکرد و مشخص نیست که آماده بازی باشد یا نه. همچنین گزارشی از بهبود امید عالیشاه و محمد نادری در رسانه رسمی سرخ ها منتشر شده اما با این حال این دو شاید آماده بازی با فولاد باشند.

 

بنابراین گل محمدی همچنان دست بسته ای برای انتخاب ترکیب خود دارد. باتوجه به بازگشت احتمالی پاتوسی از آفریقا، هواداران و کادرفنی پرسپولیس امیدوارند که مدیریت این باشگاه هرچه زودتر برای بازگشت اوساگوآنا اقدام کند. باید دید در روزهای آینده تمرینات پرسپولیس به چه شکلی پیش خواهد رفت و قرمزها چه تعداد غایب برای دیدار با فولاد خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها