کد خبر : 1695866 | 24 تیر 1399 ساعت 14:42 | 19.5K بازدید | 11 دیدگاه

کری ستاره پرسپولیس برای رقبا

ترابی: فاصله اجتماعی در صدر جدول رعایت می‌شود!

ستاره پرسپولیس طی فصل جاری با اشاره به اختلاف امتیازی جالب توجه تیمش، از آن به عنوان رعایت فاصله اجتماعی با رقبا یاد کرد.

ترابی: فاصله اجتماعی در صدر جدول رعایت می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی با گل سه امتیازی خود در تبریز توانست بار دیگر نقش پررنگی در موفقیت این تیم به جا بگذارد. هافبک سرخ‌ها درباره وضعیت خود در بازگشت به ترکیب این تیم گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و از طرفی شرایط پرسپولیس هم خوب است که ما بازی به بازی بهتر شدیم. همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا وضعیت تیم بهتر از این هم بشود. ما باید نماینده خوبی برای هواداران که این روزها نمی‌توانند به استادیوم بیایند باشیم. درست است که آنها کنار ما نیستند اما ما باید در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم تا آنها را خوشحال کنیم.

 

ترابی در واکنش به نقش پررنگی که در ثبت گل‌های سه امتیازی برای این تیم به جا گذاشته گفت: اول اینکه خدا را  شکر که امسال سال خیلی خوبی برای من در پرسپولیس بود اما اینطور نیست که فقط من برای تیم امتیاز گرفته باشم. در پرسپولیس کار تیمی خیلی خوبی وجود دارد و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا هواداران شاد شوند. می‌بینید که ما در هر بازی تا آخرین لحظات می‌جنگیم اما همه این تلاش‌ها برای شادی هواداران است چرا که آنها به ما انگیزه می‌دهند.

 

هافبک 10 گله پرسپولیس درباره شانس آقای گلی‌اش گفت: 2 گل با صدرنشین این جدول فاصله دارم اما همچنان علی‌علیپور شانس اول آقای گلی در تیم ماست. مطمئناً او تلاش بسیار زیادی می‌کند تا برای پرسپولیس موثر بوده و گل بزند اما همه بازیکنان می‌دانند که قبل از هر چیز موفقیت تیم مهمتر است. آقای گلی مثل قهرمانی نیست که در تاریخ بماند و این قهرمانی است که از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

 

ترابی درباره تقابل این هفته تیمش با فولاد نیز گفت: فولاد تیم خیلی خوبی است و مطمئن بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. از طرف دیگر آقای نکونام تلاش زیادی برای این تیم کرده و واقعاً تیم خوبی ساخته اما ما برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم و فکر می‌کنم اگر با برد از زمین بیرون بیاییم فاصله خیلی خوبی با رقبای دیگر داشته باشیم. نمی‌خواهم در خصوص فولاد صحبت کنم اما درباره تیم خودمان باید بگویم که مطمئناً اعضای کادرفنی نقاط ضعف و قوت حریف را می‌شناسند و ماهم تدابیر آنها را در زمین پیاده می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم تا هواداران شاد شوند.

 

هافبک سرخ‌ها در پاسخ به اینکه در صورت برد برابر فولاد باید قهرمانی‌شان را قطعی دانست نیز گفت: به هر حال وضعیت جدول به گونه‌ای است که اگر برنده شویم ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم. ما برای برد به زمین می‌رویم و اگر این بازی را هم ببریم در سایر بازی‌ها هم همین روند را ادامه خواهیم داد. هواداران پرسپولیس همیشه دوست دارند که تیم‌شان برنده باشد. ما هم برای این مسئله تلاش می‌کنیم.

 

وی درباره رکوردشکنی‌ پرسپولیس نیز گفت: الان دنبال رکورد زدن نیستیم چرا که بازی به بازی پیش می‌رویم و در هر بازی برای سه امتیاز می‌جنگیم اما مطمئن باشید حتی اگر قهرمانی ما هم مسجل شود در سایر بازی‌ها همچنان با همه توان و برای گرفتن امتیازات کامل بازی می‌کنیم. این را هم بگویم که در پرسپولیس وضعیت به شکلی است که بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

 

ترابی درباره شوخی‌هایی که در فضای مجازی تحت عنوان فاصله اجتماعی پرسپولیس با دیگر رقبا نام برده شده گفت: بله! من هم این شوخی‌ها و کری‌ها را که بین هواداران وجود دارد دیده‌ام. به هر حال هواداران ما حق دارند چراکه ما فاصله خودمان را در جدول رعایت کردیم. در کل برای همه مردم و ورزشکاران آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم که هیچ بازیکنی از هیچ تیمی دچار بیماری کرونا نشود. امیدوارم که فصل را بدون مشکل و با سلامتی کامل به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها