کد خبر : 1695869 | 24 تیر 1399 ساعت 14:45 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

از شهرخودرو پیشنهاد داشتم ولی ....

عنایتی: از آن نیمکت توپ توی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم فوتبال هوادار می گوید پیشنهاد حمیداوی برای حضور در شهرخودرو را دریافت کرده ولی به هوادار تعهد حرفه ای دارد.

عنایتی: از آن نیمکت توپ توی زمین می‌انداختند

رضا عنایتی که با هوادار عمکرد بسیار خوبی در رقابت های لیگ یک داشته و در آخرین مسابقه نیز تیم مدعی آلومینیوم اراک را با پیروزی پشت سر گذاشته، تا اولین شکست را به رسول خطیبی تحمیل کند، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد بازی شرافتمندانه‌ای که تیمش انجام داد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: چیزی که همیشه به بچه‌هایم می گویم، این است که باید از شرفتمان دفاع کنیم. اصلا به جدول نگاه نمی کنیم و برای ما مهم نیست که کدام شهر یا کدام تیم به لیگ برتر خواهند رفت. ما می خواهیم تا لحظه آخر بجنگیم و بهترین نتیجه ها را بگیریم و شرافتمندانه بازی کنیم. برای ما اصلا فرقی نمی کند که چه تیمی بالا برود و به لیگ برتر برسد. من قرارداد حرفه ای با هوادار دارم و تمام تمرکزم روی تیم خودم است.

 


از عنایتی درباره درگیری‌های پرتعدادی که کنار خط در لیگ یک رخ می‌دهد و دلیل آن پرسیدیم و او اینطور توضیح داد: به نظرم خیلی از این درگیری ها به مسائل روحی روانی برمی گردد و خیلی از این دعواها از روی نیمکت به داخل زمین منتقل می شود. تیم هایی مثل نیروی زمینی، سپیدرود، آلومینیوم و ..  که ما با آنها بازی داشته ایمس، فکر می کنم حتی خودشان هم قبول دارند که داوری ها بیش از همه به ضرر تیم هوادار بوده است؛ ولی ما هیچ وقت جار و جنجال نکرده ایم و دوست نداریم هیچ وقت داور را مقصر نتیجه بازی بدانیم. همیشه این اعتقاد را داشته ام و دارم که فشار آوردن به داور چیزی را حل نمی کند.


سوال بعدی از رضا عنایتی در رابطه با پرتاب توپ توسط آلومینیومی ها به زمین در حین بازی و در شرایطی بود که تیم هوادار میزبان این مسابقه بود. او در واکنش به این سوال بیان کرد: من اصلا دوست نداشتم در مورد آلومینیوم حرف بزنم ولی این شیطنتی بود که از سمت نیمکت این تیم انجام می شد و مثلا دو توپ به زمین می انداختند تا بازی قطع شود. من اصلا نمی فهمم چرا باید به جایی برسیم که این کارها انجام شود و یک نتیجه چقدر اهمیت دارد که به خاطرش این کارها را انجام دهیم. واقعا خودم از این اتفاق متاسف شدم که برای حفظ نتیجه چنین اتفاق هایی رخ می دهد و فکر می کنم کسب نتیجه ارزش چنین رفتارهایی ندارد.

 


سوال بعدی از رضا عنایتی در رابطه با پیشنهاد فرهاد حمیداوی به او برای حضور روی نیمکت تیم شهرخودروی مشهد بود که او در واکنش به این سوال عنوان کرد: بله این پیشنهاد به دستم رسید و واقعا از آقای حمیداوی باید تشکر کنم. من اگر در مشهد سمتی داشتم، حتما مجسمه آقای حمیداوی را در این شهر می ساختم؛ چون او فردی است که از جیبش برای استان ما هزینه می کند؛ ولی متاسفانه یک سری مسئول هستند که کاره ای هم در ورزش نیستند ولی سنگ اندازی می کنند. آنها در ظاهر خودشان را آدم های خوب و آرامی جلوه می دهند ولی در باطن نمی گذارند تیم استان موفق باشد و در کار باشگاه های مشهدی سنگ اندازی می کنند. این خیلی برای استان خراسان بد است که مدت ها است بازیکنی در تیم ملی نداشته؛ در واقع این ضعفی است که به خاطر کم کاری یک سری مسئولان ایجاد شده است. من به خاطر مردم شهرم و به خاطر استانم، اگر لازم باشد در مورد این افراد صحبت خواهم کرد.


او با اشاره به پیشنهادش ادامه داد: خیلی خوشحالم که مورد توجه آقای حمیداوی هستم ولی من به تیم هوادار تعهد حرفه ای دارم. تا آخر فصل در این تیم می مانم و بعد از آن تصمیم گیری می کنم. من از آقای حمیداوی معذرت خواهی کردم و همه چیز را به انتهای فصل موکول کردم.


سوال آخر از رضا عنایتی در این رابطه بود که تیم هوادار شانس خیلی کمی برای رسیدن به لیگ برتر دارد ولی با تمام وجودش در بازی ها ظاهر می شود. عنایتی در واکنش به این سوال که چطور این انگیزه را در میان شاگردانش ایجاد می کند، افزود: این بازی ها برای ما بازی های بسیار خوبی است تا خودمان را محک بزنیم. باید مثالی بزنم؛ ما در 4 بازی اخیر از 20 بازیکن متفاوت استفاده کرده ایم. با اینکه تغییرات زیادی در ترکیب داشته ایم ولی انسجام تیمی خودمان را از دست ندادیم. این خیلی اتفاق خوبی برای ما است. ادامه مسابقات فرصت خوبی برای ما است که خودمان را برای فصل اینده محک بزنیم و در بازی های باقی مانده هم با همین رویکرد بازی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها