کد خبر : 1695870 | 24 تیر 1399 ساعت 14:50 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

نورافکن؛ از حضور فیکس تا تعویضی دقیقه 90 ! (عکس)

هافبک تاثیرگذار نیم فصل اول سپاهان در نیم فصل دوم نتوانسته عملکرد خود را تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در آخرین مصاحبه خود در برنامه فوتبال برتر از امید نورافکن و نمایش های او در ترکیب سپاهان تمجید کرد ولی به نکته خاصی اشاره کرد و آن هم افت این بازیکن با شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بود.


نورافکن که با نظر مستقیم امیرقلعه نویی از شالروآ به صورت قرضی خریداری شد، خیلی زودتر از حد تصور به ترکیب اصلی رسید و اتفاقا در اولین حضور مقابل شاهین بوشهر اگرچه تنها 3 ، 4 روز بیشتر از حضورش در اردوی سپاهان سپری نمی شد، در ترکیب قرار گرفت و روی دو گل در پیروزی 3 بر صفر طلایی پوشان در دیدار افتتاحیه تاثیرگذار شد.


این بازیکن هر چه گذشت بیشتر در ترکیب سپاهان جا افتاد و زوج او در کنار مهدی کیانی، خط میانی قدرتمندی در بخش هافبک سپاهان تشکیل داده بود، اما با بازگشت او از تورنمنت تیم امید که با ناکامی خاتمه یافت، رفته رفته افت این بازیکن نیز آغاز شد تا به دوران کرونا رسیدیم و ابتلای این بازیکن.


نورافکن که حالا این ویروس را شکست داده، دو بازی ابتدایی طلایی پوشان مقابل گل گهر و سایپا را به همین دلیل از دست داد ولی مصدومیت سروش رفیعی سبب شد تا او در مقابل پارس جنوبی جم به فهرست 18 نفره برسد و در دقیقه 91 فرصت پیدا کرد تا پس از ماه ها حضور در یک مسابقه رسمی فوتبال را تجربه کند؛ حضوری کوتاه که البته فرصتی برای نمایش آمادگی او ایجاد نکرد.


هر چه که هست، نورافکن پس از عقد قرارداد سه ساله با سپاهان، هنوز به فرم ایده آل نیم فصل اول خود نرسیده؛ ولی بازگشت او پس از دوران ویژه ای که تجربه کرده و جلب رضایت امیرقلعه نویی، می تواند به خط میانی سپاهان شکل بهتری ببخشد.

 

1511152

دیدگاه‌ها