کد خبر : 1695871 | 24 تیر 1399 ساعت 14:51 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

فوتسال بانوان، یک قدم نزدیک‌تر به پایان؛

4+3 کرونایی؛ اوضاع مشهد بحرانی‌تر شد

پاسخ تست راستی آزمایی بازیکنان تیم هیات فوتبال خراسان رضوی امروز مشخص شد و به تعداد کرونایی‌های تیم مشهدی افزایش یافت.

4+3 کرونایی؛ اوضاع مشهد بحرانی‌تر شد

به گزارش "ورزش سه" هفته گذشته بود که خبر کرونایی شدن بازیکنان تیم هیات فوتبال خراسان رضوی رسما اعلام شد و مشخص شد که سه عضو کادرفنی و یک بازیکن تست کرونای آن‌ها مثبت شده است و چندین بازیکنان مشکوک در جمع اردوی مشهدی‌ها حضور دارند.

 

مقرر شد تا تست راستی آزمایی مجددا از شاگردان شریف انجام پذیرد، البته که چهار کرونایی قبلی تیم به قرنطینه 14 روزه رفته‌اند و 16 عضو دیگر تیم نیز قرار بود تست را انجام دهند.

 

پس از انجام این تست و گذشت دو روز، امروز نتایج‌ تست اعضای تیم هیات فوتبال خراسان رضوی مشخص شد و سه بازیکن دیگر نیز به جمع کرونایی‌های این تیم اضافه شدند.

 

با احتساب کرونایی‌های جدید، تعداد مبتلایان در این تیم به 7 نفر (3 عضو کادرفنی و 4 بازیکن) رسید؛ با توجه به اینکه تنها 20 کارت برای این تیم فوتسال صادر شده است آن‌ها باید با استناد به قانون 25 درصد مبتلا در تیم، راهی قرنطینه 14 روزه شوند.

 

با این اوصاف دیگر امکان برگزاری لیگ در 3 مردادماه نیست و با توجه به شرایط تیم ملی و برنامه ریزی‌های انجام شده در کنار درخواست دو تیم سایپا و ملی حفاری برای لغو مسابقات، باید منتظر تصمیم‌گیری جدید سازمان لیگ بود.

 

تصمیمی که احتمالا منتج به نیمه تمام ماندن رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان خواهد شد؛ البته که باید منتظر موضع گیری رسمی اعضای سازمان لیگ نسبت به مثبت اعلام شدن 7 کرونایی در تیم مشهدی بود.

دیدگاه‌ها