کد خبر : 1695873 | 24 تیر 1399 ساعت 14:54 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

توپی که زدم به تور چسبید

شاکری: گل من را همه دیدند غیر از داور

اگر اشتباه کمک داور نبود یونس شاکری مهاجم تیم فوتبال گل گهر می توانست آمار خوبش از زمان حضور در این تیم را بهبود ببخشد.

شاکری: گل من را همه دیدند غیر از داور

به گزارش" ورزش سه" تصاویر بازی تیم های پیکان و گل گهر چند اشتباه داوری را به ضرر تیم گل گهر نشان داد. چند تصمیم که در طول بازی نیز اعتراض بازیکنان و کادرفنی این تیم را به عهده داشت و در نهایت با واگذار کردن نتیجه به پیکان مجید جلالی از هدایت گل گهر استعفا داد.


یکی از اشتباهات تاثیرگذار تیم داوری و کمک داور اول مسابقه در این بازی ، در نیمه دوم رقم خورد جایی که ضربه سر یونس شاکری در حالی که در تصاویر تلویزیونی هم قابل تشخیص است وارد دروازه شد اما کمک داور به اشتباه آن را گل نگرفت.


شاکری در ارتباط با این صحنه گفت:" هنوز از این تصمیم داور متعجب هستم.به او گفتم خدا ازت نگذره! و او هم یک کارت زرد به من داد."


او افزود:" توپ به تور چسبیده بود و من رفتم توپ را از دروازه بان بگیرم که ببرم وسط زمین که دیدم داور می گوید که گل نشده است. فکر کنم بازیکنان پیکان هم از این تصمیم داور تعجب کرده بودند."


مهاجم تیم فوتبال گل گهر که در نیم فصل دوم از شهرخودرو به این تیم آمد در ادامه گفت:" صحنه های بازی را که در تلویزیون کارشناسی شد چند بار دیدم. همه کارشناسان گفتند توپ نیم متر داخل دروازه شده و کاملا گل شده بود. نمی دانم چرا کمک این تصمیم را گرفت."


یونس شاکری همچنین در رابطه با نتیجه بازی با پیکان گفت:" متاسفانه داوری در این مسابقه تاثیرمستقیم روی نتیجه داشت. گل اول پیکان در شرایطی که توپ اوت شده بود به ثمر رسید و گل سالم ما را نگرفتند. نتیجه بازی با پیکان می توانست کاملا چیز دیگری باشد اما اشتباهات داوری باعث باختمان شد."


شاکری در دو بازی گل گهر بعد از شروع مجدد مسابقات هنوز نتوانسته برای این تیم گلزنی کند اما پیش از آن 4 گل زده بود. اگر گل او برابر پیکان قبول می شد علاوه بر اینکه شاید نتیجه بازی تغییر می کرد ،می توانست شاکری را در جدول گلزنان به جمع 8 گله هایی چون علی علیپور، ارسلان مطهری، محمدنوری و شیخ دیاباته برساند.

دیدگاه‌ها