کد خبر : 1695875 | 24 تیر 1399 ساعت 14:58 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای تعبیر رویایی لیگ برتری شدن؛

بادران باید در تمام بازی‌هایش پیروز شود

تیم فوتبال بادران با پیروزی سه بر دو برابر خوشه‌طلایی ساوه همچنان امیدوار است تا در پایان بازی‌های این فصل به لیگ برتر صعود کند.

بادران باید در تمام بازی‌هایش پیروز شود

به گزارش "ورزش سه"، بادران این هفته در حالی‌که با دو گل از خوشه‌طلایی عقب بود در نهایت به بازی بازگشت و حریفش را با سه گل در ساوه شکست داد. این برد از این جهت برای شاگردان فرهاد کاظمی با ارزش بود که چند تیم بالانشین از جمله آلومینیوم اراک، مس کرمان و نود ارومیه امتیاز از دست دادند و حتی بادران با این برد فاصله‌اش را با خوشه طلایی هم کمتر کرد.


 در حال حاضر بادران 7 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد و 5 هفته هم به پایان مسابقات باقی مانده است، بادران روی کاغذ شانس صعود دارد ولی مهم این است که در پنج بازی باقی مانده به پیروزی برسد و منتظر امتیاز از دست دادن رقیبان باشد.


بادران این هفته با فجر سپاسی روبرو خواهد شد؛ شاگردان فرهاد کاظمی بعد از این بازی با گل ریحان روبرو خواهند شد که بعد از جدایی محمد نصرتی حالا با میثم منیعی لیگ را ادامه می دهد. مصاف بعدی بادران با نود ارومیه در تهران خواهد بود  و سپس در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر به مصاف سپیدرود خواهد رفت و در نهایت آخرین بازی بادران هم برابر مس در رفسنجان برگزار می‌شود.


آنچه که مسلم است، امیدها در بادران همچنان زنده است و آنها با پنج برد پیاپی می‌توانند این شانس را داشته باشند که صعود به لیگ برتر را جشن بگیرند.

دیدگاه‌ها