کد خبر : 1695889 | 24 تیر 1399 ساعت 16:47 | 49.1K بازدید | 3 دیدگاه

تونی فریکسا:

بارسا هرگز به سبک رئال قهرمان اروپا نمی شود

سخنگوی سابق باشگاه بارسلونا شانس این تیم برای فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری را خیلی بالا نمی داند.

بارسا هرگز به سبک رئال قهرمان اروپا نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله دو بازی تا پایان لالیگا، بارسا 4 امتیاز کمتر از رئال دارد و بعید به نظر می رسد بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند. رئال پس از دو فصل، یک بار دیگر فاتح لالیگا خواهد شد و سپس دو تیم خود را برای بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مهیا خواهند کرد.

بارسا بازی رفت را در زمین ناپولی با تساوی 1-1 خاتمه داد ولی رئال در برنابئو 1-2 مغلوب سیتی شد.

 

 

 

1511185

 

تونی فریکسا سخنگوی سابق باشگاه بارسلونا شانس قهرمانی آبی اناری ها در لیگ قهرمانان را خیلی بالا نمی داند. او به مارکا گفتبارسا هر زمان قهرمان چمپیونزلیگ شده، توانسته لالیگا را نیز قاطعانه فتح کند. به یاد ندارم بارسا در لالیگا ناکام مانده باشد و سپس توانسته باشد قهرمانی اروپا را کسب کند. این کاملا بر خلاف رئال است که خیلی مواقع در لالیگا دستش از قهرمانی کوتاه مانده ولی در اروپا توانسته قهرمان شود. بارسای کنونی خیلی هم تیم بدی نیست ولی معتقدم یک چرخه موفقیت آمیز در حال اتمام است و تیم باید از نو تقویت شود. من امسال امید خیلی زیادی برای قهرمانی اروپا ندارم.»

 

فریکسا اخیرا با انتشار چند توئیت بر علیه رئال خبرساز شد. 

رئال مادرید 4 روز پیش در ورزشگاه دی استفانو به مصاف دپورتیوو آلاوس رفت و گل اول خود را توسط کریم بنزما و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

 

1510120

 

 

پنالتی با خطای مدافع آلاوس روی فرلاند مندی حاصل شد و به عقیده کارشناسان داوری آاس و مارکا کاملا نیز صحیح بود اما این پنالتی واکنش تند تونی فریکسا را به دنبال داشت.

او توئیت کرد:« این یک صحنه قابل بحث است. مندی خودش را انداخت و تماسی هم در کار نبود. اتفاق بیرون محوطه رخ داد ولی وی ای آر حتی دخالت هم نکرد. همه چیز به هم گره خورده است.»

 

فریکسا در توجیه توئیت خود گفت:« هرگز از توئیتر برای نیش و کنایه زدن به رئال استفاده نمی کنم مگر اینکه از این ناحیه بارسا ضربه خورده باشد. رفقای رئالی خیلی زیادی دارم و با هیچکدام هم مشکلی نداشته ام. در توئیت هایم نشانی از بی احترامی به هیچکس پیدا نمی کنید.»

 

دیدگاه‌ها