کد خبر : 1695890 | 24 تیر 1399 ساعت 16:33 | 33.8K بازدید | 7 دیدگاه

رادو بمب روحیه است؛

شاهرودی: مگر می‌شود کرونا بگیری و دو روزه خوب شوی؟!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است در 5 بازی باقی مانده، اختلاف این تیم با سایر تیم ها از عدد 14 هم بیشتر خواهد شد.

شاهرودی: مگر می‌شود کرونا بگیری و دو روزه خوب شوی؟!

رضا شاهرودی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد اختلاف 14 امتیازی که این تیم در صدر جدول ایجاد کرده و در آستانه چهارمین قهرمانی پیاپی قرار دارد، بیان کرد: خب خدا رو شکر. من قبلا هم گفته بودم، اگر لیگ ادامه پیدا کند، امتیاز اختلاف پرسپولیس بیشتر از 10 هم امتیاز می شود. به نظرم الان بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی دارند و حتی می توانند اختلاف را بیشتر هم بکنند.


او سپس در رابطه با شروع دوباره لیگ و انتقاداتی از سوی برخی تیم ها وجود دارد، اینطور توضیح داد: همیشه گفته ایم و باز هم می گوییم که اول سلامتی همه بازیکنان مهم است. قبل از اینکه لیگ شروع شود، افشین پیروانی گفت اگر قرار است بازی ها انجام نشود، پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند. ما مشکلی نداشتیم و با شروع دوباره بازی ها هم مشکلی نداشتیم و الان هم می بینید که تیم چه اختلافی در صدر جدول ایجاد کرده است. چطور داستان کرونا فقط برای قهرمانی پرسپولیس وجود داشت و الان که چند تیم برای کسب سهمیه آسیایی می جنگند، مشکل کرونا وجود ندارد؟ ما می بینیم تیم هایی که قبلا از این موضوع حرف می زدند ولی حالا دیگر حرفی ندارند.


او سپس با کنایه به منفی شدن تست برخی بازیکنان استقلال و حضورشان در دیدار برابر تراکتور اشاره داشت و عنوان کرد: مگر می شود بازیکنی تستش مثبت شود و دو روزه خوب شود؟! بیماری ای که ما دیده ایم و همه جا از آن حرف می زنند، اینطوری نیست. اگر اینطوری بود که خیلی زود رفته بود و دیگر نگرانی ای بابت این ویروس نداشتیم. اگر خدایی ناکرده کسی به بیماری کرونا مبتلا شود، باید حداقل 14 روز قرنطینه شود. این چیزهایی است که دیده ایم. مگر می شود دو روزه خوب بشوی. اول اینکه واقعا امیدوارم هیچ بازیکنی مبتلا نشود.


او در ادامه با اشاره به حرف هایی که در مورد پرسپولیس از سوی برخی هواداران و اعضای تیم های دیگر زده می شود، اضافه کرد: بعد هم امیدوارم واقع بین باشیم. برای قهرمانی پرسپولیس کرونا وجود دارد ولی برای گرفتن سهیمه مشکلی وجود ندارد؟! دیگر این بهانه آوردن‌ها و لوث شده. مرد و مردانه باید بیایند و بازی کنند.


سوال بعدی ما از شاهرودی در رابطه با جدایی بیرانوند بود که طی 4 سال حضور در پرسپولیس لحظات بسیار خوبی را برای هواداران تیم رقم زد و مشکل دروازه بانی تیم را حل کرد. شاهرودی در واکنش به این سوال گفت: بله جا دارد از او تشکر کنیم. روزهای خوبی برای پرسپولیس و تیم ملی رقم زد. برای او هر جایی که هست آرزوی موفقیت می کنم.
او در مورد رادوشویچ صحبت کرد و گفت: به نظرم رادو می تواند جای او را پر کند. رادو هر بازی بمب روحیه است. امیدارم علیرضا هم موفق باشد و به تیم های خوب اروپایی برود. قطعا این موفقیت را در او می بینیم؛ چون توانایی های زیادی دارد و می بینید که تیم های بزرگ اروپایی هم گاها با مشکل گلری مواجه هستند. امیدوارم علیرضا با یک ترانسفر خوب دل همه مردم ایران را شاد کند.


او در مورد اینکه آیا رادو به تنهایی می تواند جای بیرانوند را پر کند، اظهار داشت: به نظرم رادو خیلی خوب است ولی یک گلر دیگر باید بیاروند تا رقابت وجود داشته باشد. من به رادوشویچ اعتقاد دارم و فکر می کنم می تواند دروازه بان خوبی برای پرسپولیس باشد.

دیدگاه‌ها