کد خبر : 1695893 | 24 تیر 1399 ساعت 15:00 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

۲۵ استان در وضعیت قرمز و هشدار؛

آمار کرونا در ایران؛ تست ۲۵۲۱ نفر مثبت شد

سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و جان‌باختگان ویروس کرونا را در ایران اعلام کرد.

آمار کرونا در ایران؛ تست ۲۵۲۱ نفر مثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، سیما سادات لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: از ظهر دیروز تا ظهر امروز سه‌شنبه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسید. از بین موارد جدید، یک هزار و ۸۲۰ مورد بستری شدند.

 

او ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ نفر از بیماران کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

 

لاری اضافه کرد: ۳ هزار و ۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

او عنوان کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی در وضعیت هشدار هستند.

 

گفتنی است، امروز تعداد موارد جدید مبتلا به کرونا در ایران و تعداد استان‌های قرمز و در وضعیت هشدار نسبت به دیروز  افزایش داشته ولی آمار جان باختگان کاهش نسبی یافته است.

 

دیدگاه‌ها