کد خبر : 1695911 | 24 تیر 1399 ساعت 18:24 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: تماشای بازی تیم آرتتا هیجان انگیز است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد تماشای بازی های تیم میکل آرتتا هیجان انگیز است.

کلوپ: تماشای بازی تیم آرتتا هیجان انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب لیورپول در دیداری خارج از خانه و در لندن مهمان آرسنالی خواهد بود که چند روز قبل در دربی مغلوب تاتنهام شد. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد روزی که لیورپول با محمد صلاح به توافق رسید صحبت کرد.

 

رویارویی با آرسنال و میکل آرتتا: "آرسنال تیمی چالش برانگیز برای آینده خواهد بود. تماشای بازی این تیم خوشایند است و شما متوجه تاثیرپذیری از ایده های پپ گواردیولا در میکل آرتتا می شوید. آرسنال یک تیم هیجان انگیز با بازیکنان تهاجمی و با تجربه است. آرتتا بخشی از نسل جدید مربیان هیجان انگیز است. آرتتا وقتی بازیکن هم بود چنین ایده هایی در زمین داشت و هر مسی علاقمند به دیدن بازی های این تیم است."

 

1508283

 

شرایط جیمز میلنر: "او در آخرین تمرین دیروز ما شرکت نکرد و نمی تواند مقابل آرسنال بازی کند. بازیکن مصدوم جدیدی در اردوی لیورپول وجود ندارد و همان ترکیب که مقابل برنلی بازی کرد برابر آرسنال روانه میدان خواهد شد. "

 

عملکرد درخشان محمد صلاح: "این بازی شماره 50 محمد صلاح و 150 امین بازی در لیورپول است. از همان زمانی که موفق به جذب صلاح شدیم شرایط مثبت بوده است. سه عضو هجومی ترکیب لیورپول به قدری درخشان بوده اند که ما انتظارش را نداشتیم و آنها روی هم رفته موفق به زدن 250 گل شده اند. روز امضای قرارداد با محمد صلاح، روز خوبی هم برای او و هم برای ما بود. ما خوشحالیم بازیکنی مانند صلاح را در اختیار داریم و او در این مدت مصدوم نشده است. من روزی که ما برای اولین بار مستقیما با هم حرف زدیم و از پست احتمالی او در سمت راست صحبت کردیم را در خاطر دارم."

دیدگاه‌ها