کد خبر : 1695921 | 24 تیر 1399 ساعت 19:32 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

پیش یبنی جالب رئیس بایرن از پنجره تابستانی

کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است فصل بعدی چالشی واقعی در انتظار باشگاه ها خواهد بود.

پیش یبنی جالب رئیس بایرن از پنجره تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث بروز بحران های مالی بزرگی در تمام ابعاد شد و تیم های فوتبال در سراسر جهان نیز از این قاعده مستثنی نبودند. بسیاری از باشگاه های متمول نیز از بازیکنان شان خواستند برای مدتی حقوق شان را کاهش دهند وبعید به نظر می رسد تیمی توانایی انجام خریدهای بزرگ در تابستان فعلی داشته باشد. کارل هاینس رومینیگه به مشکلات اقتصادی حاصل شده و پرداخت و مدعی شد پنجره ای آرام در تابستان در انتظار باشگاه ها خواهد بود.

 

1496227

 

کارل هاینس رومینیگه گفت: "ما سعی خواهیم کرد تا منابع مالی باشگاه را پس انداز کنیم. تصور می کنم که پنجره نقل و انتقالاتی بعدی آرام تر از سال های قبل باشد. از نظر اقتصادی، اثرات بحران در فصل بعد احساس می شود، همه باشگاه ها ضرر خواهند کرد و فصل بعد یک چالش واقعی خواهد بود.

 

حضور بازیکنان فرانسوی در ترکیب بایرن مونیخ؟ ما به این سنت افتخار می کنیم. بیسانت لیزارازو و ویلی سانیول دوره ای موفق در بایرن مونیخ سپری کردند. بازیکنان فرانسوی از قدرت ذهنی و شیوه بازی خاصی برخوردار هستند که بسیار خوب با شرایط باشگاه ما هماهنگی پیدا می کنند. ما از همه بازیکنان فرانسوی مان رضایت داریم.

 

کاهش جذابیت بوندسلیگا با تسلط بایرن؟ فکر نمی کنم جای نگران وجود داشته باشد. می خواهم به شما یادآوری کنم که پاییز گذشته 7 امتیاز عقب بودیم و من حتی نگران کسب سهمیه صعود به مسابقات لیگ قهرمانان نیز شدم. در فصل 19-2018 نیز ما در روز پایانی قهرمان شدیم.

دیدگاه‌ها