کد خبر : 1695926 | 24 تیر 1399 ساعت 20:05 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره یونایتد؛ هدف اول تابستانی PSG

پاری سن ژزمن قصد دارد در ماه های پیش رو برای خرید مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی و 21 ساله منچستریونایتد اقدام کند.

ستاره یونایتد؛ هدف اول تابستانی PSG

 

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری ستاره های جوان یونایتد عملکرد درخشانی داشته اند و مارکوس راشفورد نیز بی شک یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. او دیروز و در جریان تساوی 2-2 یونایتد مقابل ساوتهمپتون موفق شد بیست و یکمین گل فصل خود را به ثمر برساند و نشریه ایندپندنت خبر از علاقه شدید توماس توخل به این بازیکن داد.

 

1511210

 

ادینسون کاوانی، ستاره باتجربه پاری سن ژرمن دیگر با این تیم قرارداد ندارد و باشگاه متمول فرانسوی در تلاش برای خرید یک جانشین است. این نشریه در ادامه اذعان اداشت توماس توخل برای راضی کردن مدیران باشگاه برای خرید مارکوس راشفورد تلاش زیادی کرده و معتقد است در انگلیس کسی به طور کامل متوجه توانایی های شگرف این مهاجم 21 ساله نیست.

 

این در حالیست که به نظر می رسد مارکوس راشفورد در پروژه آتی یونایتد نقش مهمی دارد و بعید است این باشگاه در حال رشد به راحتی اجازه جدایی او را صادر کند. اخبار حاکی از آن است که یونایتد تنها در صورت رسیدن پیشنهادی معادل 100 میلیون پوند اجازه جدایی مارکوس راشفورد را صادر خواهد کرد که در این شرایط رقم هنگفتی به شمار می آید. این در حالیست که پاری سن ژرمن چند هفته قبل و با پرداخت 50 میلیون یورو قرارداد قرضی مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر را دائمی کرد و به نوعی جانشین کاوانی جذب شد.

دیدگاه‌ها