کد خبر : 1695927 | 24 تیر 1399 ساعت 20:23 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین خرید فصل بعد میلان مشخص شد؟

رالف رانگنیک، سرمربی احتمال فصل آینده میلان، پاتریک شیک را برای گزینه خط حمله در فصل آینده انتخاب کرده است.

اولین خرید فصل بعد میلان مشخص شد؟


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد مدیران میلان با رالف رانگنیک، سرمربی باتجربه و آلمانی برای فصل بعد به توافق دست یافته اند و او از همین حالا در حال تدارک لیست خرید برای سال پیش رو است. حالا نشریه اسپورت ایتالیا مدعی شد رانگنیک از مدیران میلان خواسته زمینه انتقال پاتریک شیک را به این تیم فراهم کنند.

 

1511212

 

این مهاجم جوان و اهل جمهعوری چک در حال حاضر به صورت قرضی از رم راهی لایپزیش شده، اما باشگاه آلمانی قصد ندارد بند خرید دائمی و 29 میلیون یورویی پاتریک شیک را پرداخت کند و به همین دلیل او چاره ای جز بازگشت به پایتخت ایتالیا ندارد. این بازیکن در ابتدای فصل با قراردادی قرضی و 3.5 میلیون یورویی راهی آلمان شده بود.

 

البته پاتریک شیک در این فصل در 22 بازی بوندس لیگا، 10 گل به ثمر رساند و عملکرد قابل قبولی داشت، اما در این شرایط نیز لایپزیش خواهان ماندن او نیست. به نظر می رسد رالف رانکنیگ تمایلی به حفظ زلاتان برای فصل بعد ندارد و خرید یک مهاجم جدید در اولویت کار اوست. پیش از این نام نام لوکا یوویچ، مهاجم 22 ساله و صربستانی رئال مادرید نیز برای انتقال به میلان مطرح شده بود. به جز میلان، یوونتوس نیز برای خرید پاتریک شیک وارد عمل شده است.

دیدگاه‌ها