کد خبر : 1695934 | 24 تیر 1399 ساعت 21:07 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اسپانیایی؛ سوژه جدید دوئل سیتی و یونایتد

به نظر می رسد که منچستریونایتد هم به کورس رقابت برای جذب میکل اویارزابال اضافه شده است.

ستاره اسپانیایی؛ سوژه جدید دوئل سیتی و یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک جوان و تنها 23 ساله رئال سوسیداد یکی از بهترین بازیکنان رقابت های لالیگا در فصل جاری بوده است. این ستاره اسپانیایی تا به اینجای فصل در 35 بازی برای سوسیداد به میدان رفته و آمار خیره کننده 10 گل و 11 پاس گل را ثبت رسانده است.

 

این عملکرد فوق العاده از سوی میکل اویارزابال باعث شده او حتی اخیرا به یک مهره اصلی در تیم ملی اسپانیا تبدیل شود تا جایی که بسیاری معتقد هستند این بازیکن یکی از ستاره های کلیدی تیم لوئیس انریکه در مسابقات یورو خواهد بود.

 

 

1511222

 

 

بارها بحث علاقه منچسترسیتی به جذب ستاره جوان رئال سوسیداد مطرح شده و گفته می شود که پپ گواردیولا یکی از علاقه‌مندان سبک بازی این هموطن خود محسوب می‌شود؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی سیتیزن ها تبدیل شود. حالا در همین رابطه اما گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم همشهری یعنی منچستریونایتد نیز به کورس رقابت برای جذب اویارزابال اضافه شده و قصد دارد این بازیکن را از چنگ تیم رقیب در آورد.

 

همچنین به نظر می‌رسد که باشگاه سوسیداد چیزی حدود 70 یورو برای فروش ستاره اسپانیایی خود بخواهد اما منچستر یونایتد قصد دارد با مبلغ 50 میلیون یورو این انتقال را نهایی کند.

دیدگاه‌ها