کد خبر : 1695936 | 24 تیر 1399 ساعت 21:11 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت ما هم قبلا بالا بود؛

شفیعی: خیلی‌ها ما را بازنده می‌دانستند

مدافع سایپا معتقد است با کسب سه تساوی مقابل تیم‌های مدعی شرایط خوبی در ادامه فصل پیدا می‌کنند.

شفیعی: خیلی‌ها ما را بازنده می‌دانستند

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی درباره به دست آوردن سه مساوی پیاپی مقابل استقلال، سپاهان و شهرخودرو اظهار کرد: سه بازی خیلی سخت برابر تیم‌هایی داشتیم که همه برای کسب عنوان قهرمانی، نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند؛ باشگاه‌های ریشه‌داری که کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارند و می‌دانستیم کار راحتی در بازی با آنها نداریم ولی خدا را شکر به موفقیت رسیدیم.

 

او ادامه داد: خیلی از کسانی که فوتبالی هستند، ما را از قبل بازنده می‌دانستند ولی به لطف خدا و تلاش و همدلی تمام مجموعه مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان سایپا توانستیم در سه بازی نتایج دلخواه خود را بگیریم.

 

مدافع سایپا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مساوی در سه هفته گذشته برای آنها رضایت‌بخش بوده است یا خیر، ابراز کرد: بالاخره نسبت به بضاعتی که داریم، سه مساوی برابر تیم‌هایی که در جمع مدعیان قهرمانی یا سهمیه آسیایی هستند، ارزشمند است و به سختی هم به دست آمد.

 

شفیعی درباره تفاوت بالای قیمت بازیکنان جوانان سایپا با تیم‌های رقیب‌شان ازجمله استقلال و سپاهان گفت: سال‌های قبل هم قیمت ما همین بود. درست است بضاعت کمتری داریم ولی تیم ما جوانان و بازیکنانی دارد که آینده فوتبال این مملکت خواهند بود و در آینده از آنها بیشتر می‌شنوید.

 

 

1468925

 

 

او درباره دربی این هفته خودروسازان که بخاطر شرایط جدولی دو تیم رقابت مهمی برای بقا در لیگ برتر خواهد بود، عنوان کرد: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم ولی تمام تلاشمان  را انجام می‌دهیم که برنده این مسابقه باشیم و جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

 

مدافع نارنجی پوشان در مورد شانس بقای سایپا در لیگ برتر گفت: قطعا تمام بازیکنان و کادر فنی ما به اینکه خدایی نکرده تیم از لیگ برتر برود، فکر نمی‌کنند. ما در هفته‌های باقی مانده به دنبال رسیدن به جایگاه واقعی تیم هستیم و با توجه به اینکه امتیازات تیم‌ها نزدیک است، می‌توانیم به این مهم برسیم.

 

شفیعی یادآور شد: محمودخان یاوری که ید طولانی در فوتبال ما دارد و برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کنم، همیشه می‌گفت جدول لیگ برتر طوری است که شب می‌خوابی و صبح بیدار می‌شوی، می‌بینی که جایگاه تیم‌ها و امتیازها تغییر کرده است. ما هم تلاش می‌کنیم در این وضعیت شرایطمان را بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها