کد خبر : 1695942 | 24 تیر 1399 ساعت 21:49 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

دربی منچستر برای جذب ستاره اینتر

منچستریونایتد و منچسترسیتی برای خرید میلان اشکرینار، مدافع اسلواک و 24 ساله اینتر میلان وارد عمل خواهند شد.

دربی منچستر برای جذب ستاره اینتر


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه شاید تا یک سال قبل هواداران اینتر تصور می کردند میلان اشکرینار تا سالها در قلب خط دفاعتی این تیم درخشیده و حتی روزی تبدیل به کاپیتان نراتزوری خواهد شد، اما شرایط در فصل جاری برای این بازیکن خوب پیش نرفته و اخباری در مورد جدایی میلان اشکرینار از اینتر در تابستان پیش رو شنیده شده است.

 

1502356

 

به نظر می رسد این بازیکن قادر به درخشش در سیستم سه دفاعه آنتونیو کونته نیست و تنها در روش های چهار دفاعی جواب می دهد. بر خلاف فصول قبل، میلان اشکرینار امسال بارها مورد انتقاد قرار گرفته و حالا دیگر اینتر مشکلی با فروش او ندارد. دو تیم بزرگ و متمول شهر منچستر مدت هاست برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده اند و مذاکرات احتمالا به زودی به شکل جدی تری آغاز خواهد شد.

 

احتمالا امکان خرید میلان اشکرینار با رقم 55 میلیون پوند وجود دارد و کوریره دلااسپورت مدعی شد بر خلاف فصل گذشته، اینتر حاضر است برای فروش این بازیکن وارد مذاکره شود. مصدومیت متوالی مدافعان سیتی باعث شده پپ گواردیولا به شدت به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش باشد و خرید یک مدافع میانی جدیدی از سوی این باشگاه قطعی است. یونایتد نیز که سال گذشته هری مگوایر گرانقیمت را جذب کرد، به دنبال زوج مطمئنی برای این مدافع انگلیسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها