کد خبر : 1695943 | 24 تیر 1399 ساعت 21:48 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

میلان و یک ناامیدی نقل و انتقالاتی بزرگ

کالچیو مرکاتو ادعا می‌کند که باشگاه میلان از تمدید قرارداد با دروازه‌بان جوان خود یعنی جانلوئیجی دوناروما ناامید شده است.

میلان و یک ناامیدی نقل و انتقالاتی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی دوناروما تنها تا ژوئن سال ۲۰۲۱ با میلان قرارداد دارد. در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی دوناروما از روسونری به گوش رسید و گفته شد که این دروازه بان با انگیزه حضور در رقابت‌های اروپایی میلان را ترک خواهد کرد.


باشگاه هایی مانند یوونتوس، منچستر یونایتد ، چلسی، رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای جذب دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیایی علاقه نشان داده اند؛ موضوعی که می‌تواند یک زنگ خطر جدی برای میلانی‌ها به حساب بیاید.

 

 

1507010

 

 

در ماه‌های اخیر اخبار ضد و نقیضی درباره مسئله تمدید قرارداد این بازیکن با روسونری به گوش رسید. حتی در مقطعی گفته شد که مدیر برنامه‌های دوناروما یعنی مینو رایولا مذاکرات مثبتی را برای تمدید قرارداد مسئولان باشگاه ایتالیایی انجام داده اما در عین حال صحبت هایی در رابطه با عدم توافق در این باره نیز مطرح شد.

 

حالا و در همین رابطه کالچیو مرکاتو مدعی شده که میلان به طور کلی از تمدید قرارداد با دروازه‌بان جوان خود ناامید شده و در رابطه با این قضیه به بن بست خورده است؛ موضوعی که می تواند باعث شود دوناروما در نقل و انتقالات پیش رو میلان را ترک کند چرا که قطعاً آنها نمی خواهند به شکل رایگان دروازه بان ملی پوش خود را از دست بدهند.

دیدگاه‌ها