کد خبر : 1695945 | 24 تیر 1399 ساعت 22:04 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی برای بهبود جایگاهش تلاش می‌کند؛ 

دهقانی: فوتبال باید زنده بماند

هافبک ملی پوش تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید شروع دوباره رقابت های لیگ برتر می تواند به داشتن یک تیم ملی آماده تر برای حضور در مقدماتی جام جهانی کمک کند.

 دهقانی: فوتبال باید زنده بماند

رضا دهقانی وینگر سرعتی وتکنیکی تیم فوتبال نساجی مازندران در رابطه با شروع دوباره رقابت های لیگ برتر اینطور حرف هایش را در گفتگو با "ورزش سه" آغاز کرد: کرونا باعث شد سه چهار ماهی از فوتبال دور باشیم. هر چند الان هست و حتی بیشتر هم شده. به هر حال چند ماهی بازی نکردیم و همین باعث شده  در زمانی که باید استراحت می کردیم، بازی می کنیم. این موضوع هم طبیعی است  و امیدوارم هر چه زودتر دارویی برای درمان این ویروس و ریشه کن شدن آن اختراع شود.


هافبک تیم ملی امید که نمایش خوبی نیز در رقابت های مقدماتی المپیک داشت، سپس با اشاره به رقابت های مقدماتی جام جهانی و مسئولیت اجتماعی فوتبال ادامه داد: از نظر من اول سلامت جامعه و فوتبالیست اهمیت دارد؛ به هر حال ما ولی باید تمکین کنیم. یک مزیتی هم که شروع فوتبال ها دارد این است که در سال منتهی به جام جهانی هستیم و رقابت های مقدماتی از مهر ماه آغاز می شود. از این جهت برگزاری لیگ باعث می شود تیم ملی بهتر و آماده تری داشته باشیم. من خودم مخالف آغاز بازی ها به دلیل مصدومیت بودم ولی به هر حال باید از تصمیماتی که گرفته شد، تمکین می کنیم ولی از سوی دیگر فوتبال هم قابل حذف شدن نیست و باید زنده باشد. ضمن اینکه من فکر می کنم فوتبال یک مسئولیت جامعه در ایجاد نشاط برای جامعه هم دارد و شروع دوباره بازی ها نشاط خوبی میان هواداران ایجاد کرده است.

 

 

1456505

 


سوال بعدی از دهقانی در رابطه با شروع خوب نساجی مازندران بود که شرایط خوبی در سه دیدار اخیر داشته است. او در واکنش به این موضوع بیان کرد: خدا را شکر از دو بازی قبلی‌ای که برگزار کردیم، با درایت کادر فنی جدید تیم و همینطور تلاش بازیکنان 4 امتیاز خیلی خوب گرفته ایم و دیگر نگران سقوط نیستم. حالا و با توجه به پیروزی‌ای که قبل از تعطیلی لیگ مقابل ماشین سازی به دست آوردیم، فقط به بهبود جایگاه تیم در پنج بازی باقی مانده فکر می کنیم. تیم ما در شروع دوباره لیگ اگرچه در خانه بازی نکرده ولی عملکرد بسیار خوبی داشته است. 


او سپس در مورد بازی هفته آینده برابر نفت مسجد سلیمان که روز جمعه برگزار خواهد شد، افزود: سعی می کنیم در بازی هفته اینده هم سه امتیاز را بگیریم و هدفمان همین است. البته می دانیم که تیم نفت مسجد سلیمان عملکرد بسیار خوبی داشته است ولی ما هم انگیزه های زیادی برای گرفتن امتیازات کامل این بازی داریم. 


دهقانی که یکسال دیگر با سپاهان قرارداد دارد و به صورت قرضی در نساجی مازندران بازی می کند، در مورد تیم فصل اینده خود گفت: در مورد فصل بعد نمی دانم چه خواهد شد. خدا را شکر فصل خوبی را در نساجی مازندران با هواداران خونگرم این تیم تجربه کرده ام. باید تشکر کنم از آقای حدادیان مالک باشگاه و آقایان امیری مدیرعامل و سیف الله پور سرپرست باشگاه که خیلی زحمت می کشند و شرایط این روزهای تیم مدیون تلاش های آنها است.


دهقانی در مورد عدم حضورش در بازی های نساجی و دلیل آن عنوان کرد: من مصدومیتی داشته ام که MRI داده ام  و حالا با سپری کردن دوران نقاهت به تمرینات تیم اضافه شده ام و به زودی در صورتی که آقای فکری صلاح بداند، با تمام وجودم در بازی های باقی مانده برای نساجی مازندران بازی خواهم کرد و باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ می دهد.

دیدگاه‌ها