کد خبر : 1695946 | 24 تیر 1399 ساعت 22:09 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

پایان قرنطینه و بازگشت ستاره جنجالی به تمرینات رئال

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید به تمرینات این تیم بازگشت.

پایان قرنطینه و بازگشت ستاره جنجالی به تمرینات رئال

به گزارش "ورزش سه"، در اولین فصل حضور در رئال مادرید انواع و اقسام حواشی برای لوکا یوویچ ایجاد شد و او بسیاری از بازی های تیمش را از دست داد. چند روز قبل اعلام شد که یکی از افراد مرتبط با این بازیکن مبتلا به ویروس کرونا شده و به همین دلیل لوکا یوویچ باید تحت قرنطینه قرار گیرد اما با این حال از همان ابتدا به نظر نمی رسید که او به این بیماری مبتلا شده باشد.

 

در روزهای اخیر لوکا یوویچ دو بار تست داده که نتیجه هر دو منفی اعلام شده و او روز یکشنبه نیز یک مرتبه دیگر و برای آخرین بار تحت آزمایش قرار گرفت باز هم مطابق انتظار پاسخ آن منفی بود؛ موضوعی که باعث شد این نتیجه حاصل شود که مهاجم صرب دیگر مشکلی برای حضور در تمرینات رئال مادرید نخواهد داشت.

 

 

1511229

 

 

شاگردان زین الدین زیدان اما بعد از پیروزی سخت و حساس در دیدار مقابل گرانادا، تمرینات خود را برای تقابل حساس پنجشنبه شب برابر ویارئال، امروز و در کمپ والدیباس از سر گرفتند که مطابق پیش بینی ها مهاجم پرحاشیه صربستانی یعنی لوکا یوویچ نیز در آن حاضر بود و پا به پای سایر بازیکنان تمرین کردتا مشخص شود که او مشکلی برای همراهی کهکشانی‌ها در بازی‌های بعدی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها