کد خبر : 1695949 | 24 تیر 1399 ساعت 22:17 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: مطالبات پاشنکو ۱۰۰ برابر شده است

سرمربی ملوان گفت: ملوان امسال فراز و نشیب‌های زیادی داشت، اما قصد ما این است که تا آخر بجنگیم و تیم را در لیگ یک نگه داریم.

میثاقیان: مطالبات پاشنکو ۱۰۰ برابر شده است

به گزارش ''ورزش سه''، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفت و گو با برنامه ورزش ایران از رادیو ایران درباره شکایت پاشنکو، دروازه بان اسبق این تیم و خطر کسر امتیاز و سقوط ملوان به دسته پایین‌تر اظهار داشت: من هم این خبر را شنیدم. به هر حال از قدیم مشکلاتی وجود داشته و این بازیکن ۷، ۸ سال پیش برای ملوان بازی کرده، اما اکنون از باشگاه شکایت کرده و مطالباتش ۱۰۰ برابر شده است. آن زمان کوتاهی کردند، اما اکنون نوری خیلی پیگیر است که این مشکل برطرف شود. با این حال ملوان همیشه ملوان است و مانند باشگاه‌های ابومسلم، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور ریشه دار است.  

 

میثاقیان در ادامه گفت: تیم‌های ریشه دار همیشه هستند. ملوان ۷۰ سال قدمت دارد و مردم هنوز از آن دل نکندند. ملوان اول شود، آخر شود، لیگ برتر باشد یا دسته ۲، مردم همیشه به این تیم عشق می‌ورزند. ملوان امسال فراز و نشیب‌های زیادی داشت و در رده هجدهم بود و ما آمدیم و با کمک هواداران، بازیکنان و مسئولان توانستیم یک تکانی به تیم بدهیم، اما هنوز کار تمام نشده است. قصد ما این است که تا آخر بجنگیم و تیم را در لیگ یک نگه داریم.  

 

او درباره جایگاه تیمش در جدول و این که برای فصل بعد در ملوان می‌ماند گفت: درباره ماندن یا رفتنم از ملوان، در پایان فصل تصمیم می‌گیریم، اما جایگاه ملوان در جدول خوب نیست. اولویت ما این است که ملوان را در لیگ یک نگه داریم و اگر زنده بودیم و ما را خواستند می‌مانیم؛ در غیر این صورت هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.

 

 

1235605

 

 


میثاقیان در پاسخ به این سوال که هنوز هم به بازیکنانش شوک می‌دهد گفت: ۸ بازی دیگر نیازی به شوک ندارد و باید با بازیکنان کنار بیاییم تا تیم در لیگ یک بماند. اگر بخواهیم به کسی شوک بدهیم که در تیم دعوا راه می‌افتد و کار خراب می‌شود. آن زمان اگر به کسی شوک می‌دادم، دلسوزانه و پدرانه بود. بازیکنان باید بدانند که مربیان مانند پدر می‌مانند و وظیفه سنگینی در قبال تیم و بازیکنان دارند.  

 

او درباره اقدام مهدی پاشازاده مبنی بر پذیرش هدایت شاهین شهرداری و این که آیا در این تیم موفق می‌شود گفت: شرایط خودش و باشگاه را نمی‌دانم، اما پاشازاده مربی جوان و آینده داری است. او در شاهین شهرداری کار سختی دارد و من دعا می‌کنم که موفق شود. بوشهر مردم دوست داشتنی و خوبی دارد که می‌خواهند تیمشان در لیگ بماند و امیدوارم این اتفاق بیفتد تا دل مردم بوشهر شاد شود.  

 

میثاقیان که با رادیو ایران گفت وگو می کرد درباره اعتراض مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به اقدام پاشازاده مبنی بر جدایی بدون توافق و رضایت مسئولان باشگاه گفت: من هم وقتی این خبر را خواندم تعجب کردم، اما حتما در قرارداد او بندی وجود دارد که به او اجازه رفتن داده است. حتما موضوعی بوده که به این راحتی از سپیدرود رفته، زیرا جدا شدن، آن هم وقتی یک مربی به تازگی به تیمی پیوسته کار سختی است. به هر حال در فوتبال ما همه چیز اتفاق می‌افتد.

دیدگاه‌ها