کد خبر : 1695962 | 24 تیر 1399 ساعت 23:45 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سیتی:باید کلاه مان را به احترام لیورپول برداریم

کایل واکر، ستاره انگلیسی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول در فصل جاری کاملاً شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده است.

ستاره سیتی:باید کلاه مان را به احترام لیورپول برداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را ناامیدکننده آغاز کرد و کسب چند نتیجه ضعیف در ابتدای فصل باعث شد که فاصله این تیم تا صدر جدول و مشخصا لیورپول بسیار زیاد شود؛ موضوعی که نهایتا قهرمانی قرمزهای آنفیلد در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر را رقم زد.

 

 

1511175

 

 

کایل واکر اما معتقد است که منچستر سیتی طی هفته های اخیر به روند فوق العاده قبل بازگشته است. او در این باره گفت: " ما دوباره ریتم خود را پیدا کرده ایم و همه احساس کاملا خوبی داریم. امیدوارم همین روند را حفظ کنیم؛ فرم فوق العاده ای که در حال حاضر آن را تجربه می کنیم و می خواهیم در همه مسابقات برنده شویم.

 

همچنین ما به سرمربی تیم مان اعتماد کامل داریم و فکر می‌کنم که در حال حاضر می توانیم هر تیمی را در دنیا شکست دهیم. هفته فوق‌العاده ای پیش روی ما خواهد بود. من تمام جام های ممکن در منچسترسیتی دست یافته‌ام و تنها مورد ناکامی لیگ قهرمانان اروپا بوده است."

 

 

1510335

 

 

واکر در ادامه پیرامون قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس نیز گفت: " امسال برای ما بسیار سخت و دشوار بود اما من فکر می کنم که ما امتیازات راحتی را از دست داده ایم. با این حال ما باید کلاه مان را به احترام لیورپول برداریم. فاصله امتیازی نشان داد که آنها عملکرد فوق العاده ای داشته اند و کاملاً شایسته قهرمانی بودند."

دیدگاه‌ها